FANDOM

"Mroczni Łowcy stoją w opozycji do Toa. Ale kim oni są? Skąd oni pochodzą? I kto - lub co - ich motywuje? To wewnętrzne spojrzenie na złoczyńców świata Bionicle - ale pamiętaj, że oni również mogą badać Ciebie."
— Tylna okładka
BIONICLE: Mroczni Łowcy
Dark Hunters Guide
Książka
Seria Przewodniki
Autor Greg Farshtey
Wydawca Scholastic
Źródła: ISBN 0-439-82803-1

BIONICLE: Mroczni Łowcy to książka-przewodnik, która została wydana w czerwcu 2006 roku. Jej autorem jest Greg Farshtey, na rynku rozpowszechniło ją wydawnictwo Scholastic. Książka ma osiemdziesiąt stron.

Zawartość

Książka ta jest zbiorem biografii dwudziestu ośmiu Mrocznych Łowców, z których dziesięć zostało stworzonych przez profesjonalny zespół BIONICLE, podczas gdy pozostałe są zwycięskimi tworami nadesłanymi na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest.

Narrator w książce mówi w pierwszej osobie, z punktu widzenia The Shadowed One. Większość Mrocznych Łowców, którzy pojawiają się w książce, w tym TSO, nie ma wymienionych prawdziwych imion, lecz pseudonimy, imiona kodowe, nadane ze względu na poszczególne umiejętności, czy przymioty najemników. Każda charakterystyka zawiera krótką historię Mrocznego Łowcy, opis jego mocy i zdolności, a także jego obecny status.

Lista pojawiających się w książce postaci

Ciekawostki

  • Przednia okładka przedstawia Keetongu, natomiast tylna Vahki. Jest to jednak błąd Scholastic. Greg Farshtey starał się go wytłumaczyć, jakoby przednia okładka przedstawia Mrocznego Łowcę Triglaxa, który przybrał formę Keetongu, podczas walki z Toa Mangai Lhikanem w Wiele Zabójstw Toa Tuyet.
  • Strona z opisem Vezona została wyrwana i spalona, ponieważ the Shadowed One myślał, że po tym, jak Vezon znajdzie Kanohi Ignika, przekaże ją liderowi Mrocznych Łowców. Skakdi nigdy jednak tego nie uczynił.
  • W książce tej zostało przedstawionych wielu Mrocznych Łowców, którzy zostali zbudowani przez fanów serii BIONICLE i wygrali konkurs LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest.