FANDOM

"Lekcja pierwsza. Musisz wiedzieć, co zrobi twój przeciwnik, zanim to zrobi."
"Jak mam tego dokonać?"
"Użyj oczu i mózgu. A teraz przećwiczmy to."
Glatorianin Ackar i Mata Nui
Wyzwanie Mata Nui
BIONICLE Young Reader Challenge of Mata Nui
Książka
Autor Greg Farshtey
Wydawca Scholastic
ISBN 0-545-16209-2

Wyzwanie Mata Nui to książka BIONICLE przeznaczona dla młodszych czytelników, wydana w listopadzie 2009 roku. Zawiera 32 strony oraz ilustracje autorstwa Dave'a White'a.

Streszczenie

CoMN Rock Steed Menacing Ackar

Skalny Rumak stoi nad Ackarem

W drodze z Vulcanus do Tajun grupa Mata Nui zatrzymuje się, by poćwiczyć. Ackar próbuje nauczyć Mata Nui, jak przewidywać ruchy przeciwnika. Na początek każe Mata Nui zgadnąć, w którym kierunku obróci się Jaskiniowa Dzierzba. Mata Nui próbuje parę razy, ale za każdym ponosi porażkę. Ackar wyjaśnia mu, że dzierzba zatrzepocze skrzydłami w stronę, w którą zaraz się zwróci. Mimo to Mata Nui nie jest w stanie przewidzieć kierunku lotu zwierzęcia.

Ackar zabiera wtedy Mata Nui do Skalnego Rumaka, by go okiełznał, przewidując jego ruchy zanim je wykona. Podczas walki między Ackarem a Rumakiem Glatorianin Ognia udaje, że został ciężko zraniony przez bestię. Mata Nui próbuje wtedy walczyć ze stworzeniem, nieświadomie wykorzystując techniki Ackara, by przepędzić bestię. Ackar gratuluje Mata Nui, że nauczył się jak przewidywać ruchy wroga, a następnie kontynuowali podróż do Tesary.

Postacie

Zobacz też