FANDOM

"Chcą, żebyśmy wiedzieli, że nadchodzą. Baterra są tak pewne, nie możemy ich powstrzymać, że dają nam ostrzeżenie. Zabili mego wojownika, ale nie mnie, ... by pokazać nam, że mogą przynieść życie lub śmierć Skrallom."
— Myśli Branara, Imperium Skrallów
Baterra
BaterraWarriors
Robot
Funkcja Niszczenie uzbrojonych przeciwników
Moce Zmiennokształtność
Narzędzia Ostrza
Status Aktywne
Lokalizacja Spherus Magna

Baterra są grupą mechanicznych, zmiennokształtnych istot stworzonych przez Wielkie Istoty.

Historia

Wielkie Istoty, niezdolne do zatrzymania Wojny o Rdzeń na Spherus Magna drogą pokojową, stworzyły Baterra jako elitę zabójców, a ich zadaniem było zabicie wszystkich uzbrojonych przeciwników. Wielkie Istoty próbowały później wyłączyć Baterra, ale nie udało im się. Kiedy nastąpił Rozpad, wiele Baterra pozostało na pustynnym regionie planety, która w tym czasie się rozerwała i utworzyła nową planetę o nazwie Bara Magna.

Później, gdy Skrallowie migrowali na północny obszaru Gór Czarnych Kolców, oddział zwiadowczy został wysłany, by zebrać informacje o okolicy. Baterra zaatakowały ich, zabijając wielu z nich. Jedynie lider patrolu i inny wojownik zdołali uciec i ostrzegli resztę Skrallów o ich nowym wrogu. W następstwie tego spotkania, wojska Baterra regularnie najeżdżały na namioty Skrallów, zabijając wielu z klasy wojowników i wszystkich z klasy liderów z wyjątkiem Tumy. Podczas tych najazdów, wojownik elity Skrallów, Stronius zdołał unieszkodliwić jednego Baterra i odkrył że są maszynami.

Skrallowie zostali ostatecznie odcięci od dostaw i planowali ostatnią linię obrony. Podczas, gdy Skrallowie wzmacniali swą bazę, Baterra zamaskowały się jako dostawa, która została zabrana przez garnizon. Przez oszustwo, zdołały zabić wielu Skrallów. Aby uniknąć całkowitej zagłady, Tuma, jedyny lider, zorganizował migrację Skrallów na południe i zajęcie miasta Roxtus.

Baterra kontynuowały swe działania blisko Gór Czarnych Kolców. W celu określenia ich położenia, Skrallowie wysyłali co miesiąc patrole, podczas pewnego patrolu, Branar miał żołnierzy ze stadem Voroxów. Najbliższe Baterra szybko zabiły Voroxów i wybiły wszystkich żołnierzy, opuszczając Branara żywego, by mógł zdać raport o incydencie.

Grupa zmiennokształtnych Baterra blisko brzegu Rzeki Dormus była obserwowana przez Agori Crotesiusa, Tarduka i Kirbolda w czasie ich drogi na północ, by odkryć tajemnicę Czerwonej Gwiazdy. Ponieważ mieszkańcy nie dysponowali w tym czasie bronią, mechaniczne istoty zignorowały ich.

Zdolności i Cechy

Baterra są kompletnie mechaniczni, zaprogramowanymi do znalezienia celu i zabicia wielu istot dzierżących bronie, a nie atakują tych bez broni. Baterra mają zdolność by zmienić kształt i całkowicie zmienić swój wygląd. Mogą też użyć tej mocy, by zakamuflować się w otoczenie. W ich podstawowej postaci, zbroja Baterra jest w kolorze srebrnym.

Bronie

Baterra posiadają ostrza, które są przyłączone do ich ciał. Te bronie potrafią się zmieniać wraz z nimi.

FaRotS Baterra Rushing Skrall Fortress

Battera ruszają na Skrallów

Zobacz też

Ciekawostka

  • Nazwa "Baterra" w języku Skrallów znaczy "cicha śmierć."
  • Wielkie Istoty wzorowały Bohroki na Baterra.

Pojawienia