Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
"Są zażarte, szybkie i impulsywne, nie dając wiele czasu na obmyślenie planu walki."
Odkrywaj
Bestia Burzy
Storm Beast
Bestia Żywiołów
Maska Skażona Maska Bestii
Moce Kontrola Wody i Błyskawic
Regeneracja
Narzędzia Ogon bojowy
Pazury
Status Pokonani
Lokalizacja Królestwo Cieni

Bestie Burzy to rodzaj Bestii Żywiołów.

Historia[]

Bestie Burzy, jak pozostałe rodzaje, zostały stworzone przez Umaraka Niszczyciela, łącząc Mroczne Pułapki i moce żywiołów (w przypadku Bestii Burzy - wodę z Regionu Wody).

BJTO-Storm Beast fires Lightning

Bestia Burzy uwalniająca błyskawicę

Wykonując rozkaz Umaraka, Bestie Burzy i ich towarzysze wyruszyli na oblężenie Miasta Twórców Masek, by odwrócić uwagę Toa od misji Umaraka, jaką było zebranie fragmentów Zakazanej Maski i uwolnienie Makuty. Zostali jednak odepchnięci przez Toa, a ich słabość odkryta - zniszczenie Maski Bestii nie pozwalało im na dalszą regenerację. Po krótszej walce ze Zjednoczycielami, którzy później wyruszyli za Umarakiem, pozostałe Bestie Burzy atakujące miasto zostały pokonane przez wspólne siły Istot Żywiołów i Okotan.

Umarak wezwał potem więcej Bestii, by stanęły do walki z Toa w Czarnym Kraterze w Regionie Kamienia. W trakcie walki, jedna z Bestii Burza była o krok od uśmiercenia Ekimu, lecz z pomocą Twórcy Masek nadciągnął Kopaka. Ostatecznie, dzięki Pohatu, Zjednoczyciele wyszli zwycięsko z tej bitwy. Wraz z ponownym uwięzieniem Makuty w Królestwie Cieni, wszystkie Bestie zostały pokonane.

Cechy i umiejętności[]

Bestie Burzy miały moce oparte na aspekcie burzy, a zatem kontrolowały błyskawice i pioruny, ponadto panowały nad żywiołem Wody. Jak wszystkie Bestie Żywiołów, posiadały umiejętność regeneracji, odtwarzając swoje ciało po jego zniszczeniu. Dopiero uszkodzenie Maski Bestii powodowało zastój regeneracji.

Burze z piorunami podążały za bestiami na każdym ich kroku.

Maski i bronie[]

Naturalnym wyposażeniem tych Bestii były Ogon Bojowy i pazury. Każda Bestia posiadała Skażoną Maskę Bestii, która była źródłem ich umiejętności regeneracji.

Informacje o zestawie[]

Storm Beast pose

Zestaw Bestii Burzy

Bestia Burzy została wydana jako jeden z zestawów drugiej połowy 2016 roku. Liczyła 109 części i zawierała odpowiednią Maskę Bestii, jak również skażoną (choć niekanoniczną) Maskę Jedności Lodu należącą wcześniej do Kopaki.

Artykuł o zestawie 71314 Bestia burzy na Legopedii.

Pojawienia[]

Komiksy Online Multimedia

Pudełkowe

Kroniki

Seriale TV

Zobacz też[]

  • Galeria: Bestie Żywiołów

Linki zewnętrzne[]

Advertisement