FANDOM

"Gdziekolwiek się zjawią, ziemia drży i pęka."
Odkrywaj (BIONICLE.com)
Bestia Wstrząsów
Quake Beast
Bestia Żywiołów
Maska Skażona Maska Bestii
Moce Kontrola Ziemi
Regeneracja
Narzędzia Kryształowa Pięść
Pazury
Status Pokonani
Lokalizacja Królestwo Cieni

Bestie Wstrząsów to rodzaj Bestii Żywiołów.

Historia

Bestie Wstrząsów, jak pozostałe rodzaje, zostały stworzone przez Umaraka Niszczyciela, łącząc Mroczne Pułapki i moce żywiołów (w przypadku Bestii Wstrząsów - ziemię i kryształy z Regionu Ziemi).

BJTO-Quake Beasts earth powers

Bestie Wstrząsów używające swoich mocy

Wykonując rozkaz Umaraka, Bestie Wstrząsów i ich towarzysze wyruszyli na oblężenie Miasta Twórców Masek, by odwrócić uwagę Toa od misji Umaraka, jaką było zebranie fragmentów Zakazanej Maski i uwolnienie Makuty. Zostali jednak odepchnięci przez Toa, a ich słabość odkryta - zniszczenie Maski Bestii nie pozwalało im na dalszą regenerację. Po krótszej walce ze Zjednoczycielami, którzy później wyruszyli za Umarakiem, pozostałe Bestie Wstrząsów atakujące miasto zostały pokonane przez wspólne siły Istot Żywiołów i Okotan.

Umarak wezwał potem więcej Bestii do Czarnego Krateru w Regionie Kamienia, aby stanęły do walki z Toa, Zjednoczyciele wyszli jednak zwycięsko z tej bitwy dzięki Pohatu. Wraz z ponownym uwięzieniem Makuty w Królestwie Cieni, wszystkie Bestie zostały pokonane.

Cechy i umiejętności

Bestie Wstrząsów miały moce oparte na żywiole Ziemi, i były w stanie tworzyć pęknięcia i kryształy, jak również kontrolować ogromne głazy. Jak wszystkie Bestie Żywiołów, posiadały umiejętność regeneracji, odtwarzając swoje ciało po jego roztrzaskaniu. Dopiero zniszczenie Maski Bestii powodowało zastój regeneracji.

Maski i bronie

Naturalnym wyposażeniem tych Bestii była Kryształowa Pięść i ostre pazury. Każda Bestia Wstrząsów posiadała Skażoną Maskę Bestii, która była źródłem ich umiejętności regeneracji.

Informacje o zestawie

Quake Beast pose

Zestaw Bestii Wstrząsów

Bestia Wstrząsów została wydana jako jeden z zestawów drugiej połowy 2016 roku. Liczyła 102 części i zawierała odpowiednią Maskę Bestii, jak również skażoną (choć niekanoniczną) Maskę Jedności Ziemi.

Artykuł o zestawie 71315 Bestia wstrząsu na Legopedii.

Pojawienia

Komiksy Online Multimedia

Pudełkowe

Kroniki

Seriale TV

Zobacz też

Linki zewnętrzne