FANDOM

"Bestie wszystkich żywiołów... do walki!"
Umarak, Gra Niszczyciela
Bestie Żywiołów
Umarak and the beasts
Organizacja
Siedziba Królestwo Cieni
Cele Pokonać Toa (dawniej)
Status Pokonane
Sprzymierzeńcy Makuta, Umarak
Wrogowie Toa, Ekimu
Bestie Żywiołów, nazywane również Hordą Cienia, to Mroczne Pułapki, przemienione mocami żywiołów Okoto.

Historia

Umarak Niszczyciel stworzył Hordę Cienia z żywiołów Okoto oraz swoich Mrocznych Pułapek i nakazał im zaatakować Miasto Twórców Masek, by odwrócić uwagę Toa od jego misji odnalezienia fragmentów Maski Ostatecznej Mocy. Bestie Żywiołów wykonały rozkaz i zaatakowały miasto. Horda okazała się być potężnym przeciwnikiem dla Toa, przez ich umiejętność regeneracji, i nawet udało jej się odebrać Tahu maskę. Jednakże, Toa szybko odkryli sposób na pokonanie bestii i udało im się pokonać pierwszą falę, po czym powierzyli miasto Okotanom oraz Istotom Żywiołów i wyruszyli, by powstrzymać Umaraka przed uwolnieniem Makuty z Królestwa Cieni. Mieszkańcy i istoty, jak się okazało, odparli Hordę, a miasto zostało w większości nienaruszone.

Pozostałe bestie zostały wezwane przez Umaraka do ataku na Toa i Ekimu, gdy ci podążali za nim przez Region Kamienia aż do Czarnego Krateru, a jeszcze więcej członków Hordy oczekiwało na uwolnienie z Królestwa Cieni, wraz z ich panem, Makutą. Jednakże, po pokonaniu Umaraka i wygnaniu Makuty, Horda Cieni została uwięziona w Królestwie wraz z jej władcą.

Znane bestie

Informacje o zestawie

Wyżej wymienione Bestie Żywiołów zostały wydane w drugiej połowie 2016 roku jako osobne zestawy. Każdy z nich zawierał Maskę Bestii i niekanoniczną skażoną Maskę Jedności.

Zobacz też