FANDOM

Bitwa Brutaki (Battle of Brutaka) to bitwa między Axonnem, Piraka i Brutaką.

Bitwa Brutaki
Noimage
Konflikt Axonn walczy z Brutaką i Piraka.
Lokalizacja Voya Nui
Wynik Axonn znika nieświadomie, Piraka uciekają.

Przebieg bitwy

Thok i Reidak szli przez zniszczony przez wulkan krajobraz i odnaleźli kanister, w którym Vezon przybył na Voya Nui. Gdy chcieli szukać śladów jego stóp, ziemia się zapadła i spadli na dół. Axonn, który wywołał trzęsienie ziemi, podniósł ich. Oznajmił im, że zwalcza zło od ponad 100.000 lat i ma już tego dosyć. Zderzył ich brutalnie głowami i rzucił za siebie. Thok próbował zaatakować go promieniami z oczu, ale Axonn odbił je toporem. Reidak chciał rzucić głaz, ale Axonn rzucił topór jak bumerang, powalając Reidaka na nogi. Na pytanie Thoka, kim on jest, Axonn odparł: Jestem strażnikiem Ignika... jednym z wielu strażników.

I wezwał swój topór z powrotem. Piraka próbowali wybrnąć z sytuacji, mówiąc o ich aktualnej misji odnalezienia Vezona. Axonn powiedział, że Vezon służy teraz Masce Życia. Jeden z Piraka uderzył wówczas Axonna. Axonn wyciągnął topór zza pleców gotów uderzyć, ale Brutaka pojawił się znikąd i wystrzelił w Axonna strumień czystej energii z miecza. Brutaka stojąc przed Axonnem powiedział, że wrócił, i że wyspa Voya Nui należy teraz do niego.