FANDOM

"Jesteśmy bardzo wyrównani."
"Nie tak, po mojej stronie nie ma nic do stracenia."
Barraki Pridak i Toa Mahri Matoro, Więźniowie Otchłanii
Bitwa Matoro i Pridaka
Noimage
Bitwa / Konflikt
Konflikt Obaj Barraki walczą z Matoro i Maxilosem z ich armią szkieletów
Uczestnicy
Lokalizacja Wody w pobliżu Mahri Nui
Wynik Armia Pridaka zniszczona

Bitwa Matoro i Pridaka doszła do konfrontacji pomiędzy Toa Mahri Matoro, Makutą Teridaxem posiadającym Maxilosa, a siłami Barraki Pridak.

Cele

Matoro i Maxilos

  • Pokonać Pridaka i jego armię.

Pridak

  • Pokonać Matoro i Maxilosa.

Streszczenie

Matoro i Teridax/Maxilos napotkali Pridaka i jego armię rekinów Takea, razem z Takadoxem. Matoro próbował bezskutecznie zamrożić bezpośrednio Barraki. Kiedy oni przełamali lód, Matoro użył swojej Kanohi Tryna by wskrzesić długo nieżyjących wojowników w celu walki z armią Pridaka. Jednakże, Teridax zaczął mówić o możliwości wyboru koncepcji, powodując że obaj się rozpraszali a tym samym pozwalając Pridakowi zyskać przewagę. Podczas walki, Teridax tymczasowo porzucił ciało, aby uniknąć bycia uznanym przez Pridaka, który go znał. Pridak, natomiast w mniej korzystnej sytuacji w walce z nieumarłą armią, szybko był w stanie wymyślić strategię. Rozkazał swojej armii atakować z dużą prędkością, nie pozostawiając ożywionej armii czasu na stanowienie właściwego kontrnatarcia.

W tym samym czasie, Toa Mahri Hewkii użył swej Kanohi Garai by wylewitować rekiny w środku armii Jadowitych Węgorzy Ehleka który atakował jego i Nuparu. Ehlek, wierząc, że Pridak nakazał atak na jego wojska, rozkazał swoim węgorzom zrobić odwet na Pridaku. Węgorze następnie zaczęły atakować rekiny i ożywione stworzenia, zaczynając bitwę pomiędzy dwoma armiami Pridaka i Ehleka. Matoro, przerażony takiej masakry, opuścił obszar, podczas gdy Pridak był roztargniony, wraz z robotem Maxilosem.

Po Bitwie

Ze względu na to, że Barraki obrócili się przeciw sobie, zarówno siły Ehleka i Pridaka poniosły ogromne straty, dając Matoro i Teridaxowi szansę na ucieczkę. Obaj następnie zeszli do najstarszych części Otchłani.

Pojawienia