FANDOM

"Nasze siły są wyrównane."
"Niezupełnie. Moja strona nie ma nic do stracenia."
Pridak i Matoro, Więźniowie Otchłani
Bitwa Matoro i Pridaka
Noimage
Bitwa
Konflikt Dwaj Barraki wdają się w walkę z Matoro i Maxilosem nad polem szkieletów
Miejsce Wody nieopodal Mahri Nui
Rezultat Armia Pridaka zniszczona
Strony walczące
Matoro
Teridax (jako Maxilos)
Wskrzeszona armia szkieletów
Pridak
Takadox
Armia Takea
Bitwa Matoro i Pridaka była starciem między Toa Mahri Matoro i Makutą Teridaxem w ciele Maxilosa a siłami Barraki Pridaka.

Cele

Matoro i Maxilos

  • Pokonać Pridaka i jego armię

Siły Pridaka

  • Pokonać Matoro i Maxilosa

Przebieg

Matoro i Teridax w ciele Maxilosa napotkali Pridaka i jego armię rekinów Takea oraz Takadoxa. Matoro próbował szybko zamrozić Barraki, lecz nie udało mu się to. Gdy wyswobodzili się z lodu, Toa użył swej Kanohi Tryny, by wskrzesić armię dawno zmarłych istot, by starły się z siłami Pridaka. Jednakże Teridax zaczął mówić o możliwości wyboru koncepcji, co rozproszyło walczących, lecz pozwoliło Pridakowi zdobyć przewagę. Podczas starcia Teridax na pewien czas opuścił ciało, by nie dać się rozpoznać Pridakowi, który go znał. Pridak, choć znajdował się w niekorzystnej sytuacji walki z nieumarłą armią, szybko wymyślił strategię walki. Nakazał swej armii zaatakować z wielką prędkością, przez co wskrzeszona armia nie była w stanie przygotować odpowiedniego kontrataku.

W tym samym czasie Toa Mahri Hewkii użył swej Kanohi Garai, by wrzucić rekiny w środek armii Ehleka, która atakowała go i Nuparu. Ehlek, wierząc, że Pridak wydał rozkazu ataku na jego siły, nakazał swym węgorzom wziąć odwet. Węgorze zaczęły atakować rekiny i wskrzeszone istoty, wszczynając walkę dwóch armii Barraki. Matoro, przerażony rzezią, odszedł, gdy Pridak był rozproszony, a robot Maxilos podążył za nim.

Następstwa

Z powodu wewnętrznej walki Barraki zarówno siły Ehleka, jak i Pridaka, odniosły poważne straty, co pozwoliło Matoro i Teridaxowi uciec. Razem udali się do najstarszych sekcji Otchłani.

Pojawienia

Książki

Powieści