Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
"Poczułeś? Oto moc, którą zlekceważyłeś. Teraz jest moja!"
Umarak do Pohatu, Próba Toa
Bitwa o Maskę Kontroli
JtO Battle for Mask of Control
Bitwa
Konflikt Zjednoczyciele i Umarak stają do walki o Maskę Kontroli
Miejsce Labirynt Kontroli
Rezultat Umarak zdobywa Maskę Kontroli
Strony walczące
Toa
Istoty Żywiołów
Umarak

Bitwa o Maskę Kontroli była starciem między Zjednoczycielami a Umarakiem Łowcą, do którego doszło w Labiryncie Kontroli, gdzie przed laty ukryto maskę Makuty.

Cele[]

Toa[]

  • Pokonać Umaraka i zdobyć Maskę Kontroli

Umarak[]

  • Pokonać Toa i zdobyć Maskę Kontroli

Przebieg[]

Umarak steals Mask of Control

Umarak kradnie Maskę Kontroli

Dzięki pomocy Istot Żywiołów Toa udało się dotrzeć do Labiryntu Kontroli. Wewnątrz przedostali się do jego centrum, gdzie znajdowała się komnata z Maską Kontroli. Wszyscy Zjednoczyciele poza Pohatu połączyli się ze swoimi Istotami i zeszli do pomieszczenia. Toa Kamienia zwlekał z połączeniem z Ketarem, co wykorzystał Umarak, który zaatakował Toa z ukrycia i zmusił Istotę Kamienia do fuzji. Wykorzystując połączenie, Łowca zszedł do komnaty, gdzie pozostali Zjednoczyciele czekali na ostatnią z Istot. Przy użyciu mocy Cienia i Mrocznych Pułapek Umarak powalił i unieruchomił Toa, a następnie wykradł Maskę Kontroli i opuścił wnętrza Labiryntu.

Pohatu ruszył za nim w pogoń i stanął z nim do walki na skraju klifu. Ketar oparł się więzi z łowcą i przerwał połączenie, przez co Umarak wypuścił maskę, lecz kiedy Pohatu ruszył, by ją zdobyć, łowca zrzucił Istotę z urwiska, zmuszając Toa do uratowania jej. Umarak zabrał artefakt i zniknął w cieniu, nim pozostali Toa zdążyli nadciągnąć z pomocą.

Następstwa[]

UmarakTransforms

Umarak zmienia się w Niszczyciela

Pohatu udało się uratować Ketara, a starcie z łowcą uświadomiło go o jego błędach odnośnie traktowania Istoty. Toa poprzysiągł je naprawić i doprowadzić walkę z Makutą do końca.

W międzyczasie Umarak dostarczył Makucie Maskę Kontoli, lecz nie chciał ulec jego woli i nie zgadzał się na zostanie jego sługą. Makuta zmusił jednak myśliwego do założenia maski, a jej moc przejęła nad nim kontrolę i zmutowała jego ciało, przemieniając łowcę w całkowicie podległego Makucie Niszczyciela.

Pojawienia[]

Advertisement