FANDOM

"Poczułeś? Oto moc, którą zlekceważyłeś. Teraz jest moja!"
Umarak do Pohatu, Próby Toa
Bitwa o Maskę Kontroli
JtO Battle for Mask of Control
Bitwa
Konflikt Zjednoczyciele i Umarak stają do walki o Maskę Kontroli
Miejsce Labirynt Kontroli
Rezultat Umarak zdobywa Maskę Kontroli
Strony walczące
Toa
Istoty Żywiołów
Umarak
Bitwa o Maskę Kontroli była starciem między Zjednoczycielami a Umarakiem Łowcą, do którego doszło w Labiryncie Kontroli, gdzie przed laty ukryto maskę Makuty.

Cele

Toa

  • Pokonać Umaraka i zdobyć Maskę Kontroli

Umarak

  • Pokonać Toa i zdobyć Maskę Kontroli

Przebieg

Umarak steals Mask of Control

Umarak kradnie Maskę Kontroli

Dzięki pomocy Istot Żywiołów Toa udało się dotrzeć do Labiryntu Kontroli. Wewnątrz przedostali się do jego centrum, gdzie znajdowała się komnata z Maską Kontroli. Wszyscy Zjednoczyciele poza Pohatu połączyli się ze swoimi Istotami i zeszli do pomieszczenia. Toa Kamienia zwlekał z połączeniem z Ketarem, co wykorzystał Umarak, który zaatakował Toa z ukrycia i zmusił Istotę Kamienia do fuzji. Wykorzystując połączenie, Łowca zszedł do komnaty, gdzie pozostali Zjednoczyciele czekali na ostatnią z Istot. Przy użyciu mocy Cienia i Mrocznych Pułapek Umarak powalił i unieruchomił Toa, a następnie wykradł Maskę Kontroli i opuścił wnętrza Labiryntu.

Pohatu ruszył za nim w pogoń i stanął z nim do walki na skraju klifu. Ketar oparł się więzi z łowcą i przerwał połączenie, przez co Umarak wypuścił maskę, lecz kiedy Pohatu ruszył, by ją zdobyć, łowca zrzucił Istotę z urwiska, zmuszając Toa do uratowania jej. Umarak zabrał artefakt i zniknął w cieniu, nim pozostali Toa zdążyli nadciągnąć z pomocą.

Następstwa

UmarakTransforms

Umarak zmienia się w Niszczyciela

Pohatu udało się uratować Ketara, a starcie z łowcą uświadomiło go o jego błędach odnośnie traktowania Istoty. Toa poprzysiągł je naprawić i doprowadzić walkę z Makutą do końca.

W międzyczasie Umarak dostarczył Makucie Maskę Kontoli, lecz nie chciał ulec jego woli i nie zgadzał się na zostanie jego sługą. Makuta zmusił jednak myśliwego do założenia maski, a jej moc przejęła nad nim kontrolę i zmutowała jego ciało, przemieniając łowcę w całkowicie podległego Makucie Niszczyciela.

Pojawienia