FANDOM

"Tak, chcieliście naszej mocy, potwory. Teraz sprawdźmy, czy możecie ją znieść!"
Toa Nuva Gali, Nieograniczona Moc
Bitwa przeciwko Bohrok-Kal
Second Bohrok Nest Battle
Bitwa
Konflikt Toa Nuva próbują powstrzymać Bohrok-Kal przed uwolnieniem Bahrag
Miejsce Gniazdo Bohroków
Rezultat Bohrok-Kal powstrzymane i pokonane
Strony walczące
Toa Nuva
Exo-Toa
Bohrok-Kal
Bitwa przeciwko Bohrok-Kal to starcie, które miało miejsce w głównej komnacie Gniazd Bohroków, gdzie Bohrok-Kal próbowały uwolnić Bahrag z pieczęci Toa.

Cele

Toa Nuva

  • Powstrzymać Bohrok-Kal przed uwolnieniem Bahrag
  • Odzyskać ukradzione Symbole Nuva

Bohrok-Kal

  • Uwolnić Bahrag

Przebieg

Po odkryciu, że wejście do Gniazda Bohroków zostało otwarte, Toa Nuva ruszyli ścieżką, pozbawieni swoich mocy żywiołów, by jakoś powstrzymać Bohrok-Kal i odzyskać symbole Nuva. Gdy zbliżyli się do gniazda, Lewa spadł w dół, by przeprowadzić zwiad. To, co dostrzegł, zaskoczyło go - Exo-Toa działały samodzielnie i walczyły z Bohrok-Kal. Gdy zostały już tylko dwa Exo-Toa, Gahlok-Kal użył swych mocy magnetyzmu i zmiażdżył pancerze. Lewa wrócił i zdał pozostałym raport, a potem Toa Nuva ruszyli w głąb tunelu.

Comic Sonics

Kohrak-Kal niszczy Exo-Toa

Po dotarciu do głównej komnaty zobaczyli, jak Bohrok-Kal zbliżają się do uwolnienia Bahrag z ich klatki Protodermis. Gdy elitarne Bohroki trzymały w górze symbole Toa, Tahu użył mocy Vahi i spowolnił czas dookoła Bohrok-Kal, dając swym towarzyszom szansę na przejęcie symboli. Gdy Tahu męczył się z panowaniem nad czasem, inni Toa spróbowali złapać swoje symbole, lecz, nim im się to udało, zobaczyli, jak Krana-Kal elitarnych Bohroków zmieniają kolor na srebrny. Bohroki zaczęły znowu poruszać się normalnie, bowiem ich Krana-Kal chroniły je przed szkodą.

Tahu przestał używać Vahi, gdy jej moc okazała się bezużyteczna. Gali, trawiąc to, co się stało, chciała spróbować innego sposobu, by wygrać. Powiedziawszy pozostałym Toa o swoim planie, Gali i pozostali wtłoczyli swe moce w symbole. Energia Toa napełniła symbole, a Bohrok-Kal przejęły te moc. Z nowymi mocami przestały uwalniać Bahrag, wierząc, że teraz nie potrzebowały już królowych Bohroków. Wkrótce jednak Bohrok-Kal zrozumiały, że nie potrafili poradzić sobie z taką potęgi. Ich moce wymknęły im się spod kontroli i zniszczyły ich mechaniczne pancerze. Gdy Krana-Kal uciekły, moce Toa wróciły do nich.

Następstwa

Wraz z Symbolami Nuva z powrotem w ich posiadaniu, Toa Nuva opuścili gniazdo. Ich symbole zostały schowane w ukrytych miejscach na wyspie.

Pojawienia

Książki Komiksy Online

Powieści

BIONICLE

Kronika

Animacje