FANDOM

"Szykując broń do ataku, bohaterowie poczuli w sobie przypływ mocy żywiołów. Szóstka herosów ruszyła naprzód jak jedno. Choć nie działali wcześniej w drużynie, poruszali się niczym grupa doświadczonych weteranów."
— Narrator, Wyspa Zaginionych Masek
Bitwa przeciwko Lordowi Pająków Śmierci
Online Animation Tahu vs LoSS
Bitwa
Konflikt Lord Pająków Śmierci próbuje powstrzymać Toa przed dostaniem się do Miasta Twórców Masek
Miejsce Most do Miasta Twórców Masek
Rezultat Lord Pająków Śmierci pokonany;
Toa dostają się do miasta
Strony walczące
Toa
Lord Pająków Śmierci
Bitwa przeciwko Lordowi Pająków Śmierci była starciem Toa z Lordem Pająków Śmierci, który stanął im na drodze do Miasta Twórców Masek.

Cele

Toa

  • Pokonać Lorda Pająków Śmierci, by dostać się do miasta

Lord Pająków Śmierci

  • Powstrzymać Toa przed dostaniem się do miasta

Przebieg

Po zdobyciu Złotych Masek Toa udali się do Miasta Twórców Masek, by odnaleźć i przebudzić Ekimu. Od razu po spotkaniu Toa zaczęli się sprzeczać, kto powinien objąć dowództwo nad drużyną. Ich kłótnię przerwał Lord Pająków Śmierci, który pojawił się na moście prowadzącym do miasta, blokując do niego jedyne przejście. Toa, wciąż niechętni wobec siebie nawzajem, próbowali pokonać Lorda samodzielnie, lecz nie byli w stanie poradzić sobie z bestią w pojedynkę.

Onua przekonał pozostałych Władców, by połączyli siły przeciwko Lordowi. Łącząc siły swoich żywiołów, pozostali Toa powalili bestię. Tahu krzyknął wtedy do Onuy, a Władca Ziemi uderzył młotem w platformę mostu - pęknięcia rozeszły się po części, na której leżał Lord, a ta niedługo osunęła się w przepaść, wraz z bestią.

Następstwa

Niemal od razu po zwycięstwie Toa otrzymali wizję od Ekimu, który nakazał im wejść do miasta i odnaleźć jego grobowiec. Krótko po wkroczeniu w jego mury Toa zmierzyli się z Wojownikami Czaszek, piechotą Armii Czaszek, która próbowała ich powstrzymać. Toa udało się pokonać ich i innych przeciwników w postaci Rozcinacza Czaszek oraz Skorpionów Śmierci, a następnie dostać do grobowca, gdzie przetrzymywano ciało Ekimu. Dzięki kolejnej wizji, którą otrzymali, Toa przebudzili Twórcę Masek, który złajał ich, że spóźnili się, a potem zabrał ich do jego kuźni, gdzie przywódca Armii Czaszek, Kulta, zamierzał zniszczyć Maskę Kreacji.

W międzyczasie okazało się, że Lord Pająków Śmierci przeżył upadek - jego podwładni zabrali go do leża, gdzie miał wrócić do zdrowia. Jakiś czas później do jamy weszli Obrońcy i Harvali. Lord Pająków Śmierci przebudził się i zaatakował ich, lecz Obrońcom udało się zwalić na niego sklepienie jaskini, miażdżąc bestię i wiele Pająków Śmierci.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Księgi

Powieści graficzne

Animacje

Telewizja