FANDOM

Bitwa przeciwko Vezonowi
Inikaagainstkardas
Bitwa
Konflikt Toa Inika próbują pokonać Vezona i zdobyć Kanohi Ignikę
Miejsce Komnata Życia
Rezultat Ignika zdobyta przez Toa Inika
Vezon i Kardas chwilowo zamrożeni w czasoprzestrzeni
Strony walczące
Toa Inika
Vezon
Piraka
Bitwa przeciwko Vezonowi była starciem między Vezonem, Piraka i Toa Inika, która odbyła się w Komnacie Życia.

Cele

Toa Inika

Piraka

  • Zdobyć Kanohi Ignikę

Vezon

  • Zabić Toa Inika i Piraka
  • Strzec Kanohi Igniki

Podsumowanie

Bitwa przeciwko Vezonowi i Fenrakkowi

Comic Hewkii Inika Using Stone Powers

Hewkii używa swojej mocy Kamienia, by zaatakować Kardasa

Piraka wpadli do Komnaty Życia, gdzie stanęli twarzą w twarz z Vezonem i Fenrakkiem. Zaczęli z nim walczyć, lecz Vezon pokonał ich wszystkich (poza Zaktanem), łącząc Vezoka i Reidaka w monstrum, które przytłoczyło Hakanna, Avaka i Thoka.

Toa Inika weszli niedługo do komnaty i zmierzyli się z nimi w walce. Podczas starcia odkryli, że Vezon miał zdolność wchłaniania energii kinetycznej, przez co on i Fenrakk byli nietykalni. Zamiast atakować ich mocami żywiołów, Toa spróbowali wepchnąć ich do lawy. Ku ich zaskoczeniu duet wszedł do niej dobrowolnie.

Bitwa przeciwko Vezonowi i smokowi Kardas

Jaller przyszykował się do skoku do dziury, by odzyskać maskę, lecz przed tym wyłonili się z lawy Vezon i przemieniony w Smoka Kardas Fenrakk. Toa kontynuowali walkę, aż Jaller zrozumiał, że Ignika była świadoma i wtedy nakazał Kongu sprawdzić jej myśli. Kongu odkrył, że maska pragnęła Matoro jako swojego strażnika i gardziła Vezonem. Gdy Kongu wysłał te myśli w umysł Skakdi, Vezon oszalał i próbował zabić Matoro. Jaller wykorzystał szansę i wystrzelił kulą Zamor daną mu przez Axonna, która zamroziła Vezona i Kardasa w czasie i przestrzeni. Wtedy Matoro wystąpił na przód i oddzielił maskę od głowy Vezona, lecz Kardas zdmuchnął ją z jego dłoni.

Następstwa

Toa ruszyli za Igniką, która wyleciała z komnaty, tuneli i wpadła do otwartego morza, nim Toa lub Piraka mogli ją pochwycić. Ostatecznie zatonęła w morzu - Hahli i Matoro (który wyruszył jako duch) podążyli za nią. Hahli niemalże utonęła, ale ocalił ją Ta-Matoranin z Mahri Nui. Matoranin zginął, ale przed tym zdołał powiedzieć Toa o Mahri Nui. Toa Inika spotkali się z Toa Nuva, po czym ruszyli w dół Korytarza, zaś Toa Nuva udali się wykonać własne zadania.

Pojawienia

Książki Komiksy

Powieści

Ignition