FANDOM

"Kto mi odmówi uczty? Ty, żałosna mieszanko pomniejszych ras, bandytów, złodziei i, ach tak, tego, którego uznano za martwego? Eksperyment desperacji. Ty staniesz przeciwko mnie? "
"Tak, kreaturo. Stanę przeciwko tobie."
Annona i Fuzja Skakdi, Opowieść Sahmada
Bitwa w Fortecy Skakdi
Noimage
Bitwa
Konflikt Annona atakuje Skakdi na Aqua Magna, by pożywić się ich snami
Miejsce Forteca Skakdi
Rezultat Annona zostaje przeniesiona do innej krainy;
Telluris ginie;
Metus i Skakdi zostają wyleczeni;
Toa Mahri zostają uwolnieni
Strony walczące
Annona
Fuzja Skakdi
Skakdi
Sahmad
Telluris
Metus
Bitwa w Fortecy Skakdi była starciem między dwiema potężnymi istotami, do którego doszło na Spherus Magna.

Cele

Annona

  • Pożywić się snami Skakdi, by odzyskać moc

Fuzja Skakdi i Skakdi

  • Przepędzić Annonę

Sahmad, Telluris, i Metus

  • Zabić Annonę
  • Przywrócić zdolność Metusa do śnienia

Przebieg

Po tym jak Sahmad wyswobodził się z iluzji, w której uwięziła go Annona, dołączyli do niego Telluris i Metus. Annona zniknęła, a trzej nikczemnicy uciekli z jej groty, wydostając się na powierzchnię Spherus Magna - tam jednak zastali Annonę. Sahmad przekonał Tellurisa i Metus, że nie mieli, gdzie uciec, a Annonę trzeba było powstrzymać. Gdy Annona zaczęła się teleportować, Sahmad, Telluris i Metus złapali się jej, przenosząc się w ten sposób na wybrzeże Aqua Magna. Tam Annona zbliżyła się do nabrzeżnej fortecy.

Annona dotarła do fortecy - za nią Sahmad, Telluris i Metus - i rozproszyła mieszkających w niej Skakdi iluzorycznymi wojownikami. Po tym stanęła przed nią Fuzja Skakdi. Obie istoty zaczęły chełpić się swoimi mocami, aż w końcu Fuzja Skakdi stworzyła kamienne kolce, które zraniły Annonę. Ta zaczęła umierać, a Fuzja odwróciła się do niej plecami. W akcie desperacji Annona wchłonęła energię snów zebraną w Skakdi, odzyskując moce i doprowadzając Skakdi do szaleństwa. Moc Złotoskórej Istoty automatycznie ziściła szalone sny Skakdi - dziwaczne stworzenia zaczęły się pojawiać, a forteca roztapiać. W tym momencie Toa Mahri zostali wyzwoleni spod kontroli Fuzji Skakdi i nie pragnęli już słuchać rozkazów Skakdi. Telluris zaszarżował na Annonę, ale został szybko spopielony. Sahmad, wraz z niechętnym Metusem, przełamał jeden z kamiennych kolców i cisnął nim w Annonę, przebijając ją. Krótko po tym, Metus uciekł.

Fuzja Skakdi nawiązała telepatyczny kontakt z Sahmadem i przedstawiła mu swój plan. Sahmad zażyczył sobie, by lud Spherus Magna stracił zdolność śnienia, co pozbawiłoby Annonę źródła pokarmu. Annona zaprzestała ataku i zaczęła negocjować ze Złotoskórą Istotą - zaoferowała, że zostawi Skakdi w spokoju, jeśli otrzyma świat, w którym mogłaby zaspokajać swój głód. Fuzja Skakdi przekonała Annonę, by to Sahmad wyśnił jej świat. Sahmad zapragnął świata, w którym mieszkały istoty takie jak Annona - chciał, by karmiły się sobą nawzajem i wymarły w ciągu roku. Annona odeszła do tego świata, nieświadomie skazując siebie na zagładę.

Następstwa

Sahmad porozmawiał z Fuzją Skakdi i przywrócił zdolność śnienia wszystkim istotom na Spherus Magna, w tym Metusowi i Skakdi. Złotoskóra Istota wyjaśniła Sahmadowi, że nie zostanie na wybrzeżach Aqua Magna na długo, a Sahmad zaoferował, że dołączy do jej armii, gdy nadejdzie czas. Sahmad odszedł wtedy i wyruszył do swojej ojczyzny na północy, chcąc złożyć hołd swoim martwym pobratymcom.

Później Fuzja Skakdi odtworzyła fortecę.

Dziwactwa stworzone przez sny oszalałych Skakdi nie zostały wygnane i pozostały na wolności.

Pojawienia

Online

Opowiadania