FANDOM

"Voroxowie wykopali się na powierzchnię dookoła obozu Łowców Kości. Skalne Rumaki zaryczały, ich skorpionie ogony zalśniły, gdy zwierzęcy wojownicy pojawili się wśród nich."
— Narrator, Najazd na Vulcanus
Bitwa w obozie Łowców Kości
Noimage
Bitwa
Konflikt Malum, Ackar, Gelu i stado Voroxów próbuje rozproszyć Łowców Kości, nim ci przypuszczą atak na Vulcanus
Miejsce Obóz Łowców Kości na Pustkowiach
Rezultat Glatorianom udaje się zmniejszyć siły Łowców Kości
Strony walczące
Malum
Ackar
Gelu
Voroxowie
Łowcy Kości
Bitwa w obozie Łowców Kości była atakiem z zaskoczenia, przypuszczonym na obóz Łowców Kości, by rozproszyć ich siły i zapobiec ich najazdowi na Vulcanus.

Cele

Glatorianie

  • Pokonać Łowców Kości i zapobiec atakowi na Vulcanus

Malum i Voroxowie

  • Zaatakować i zabić jak najwięcej Łowców Kości

Łowcy Kości

  • Przepędzić Glatorian z obozu

Przebieg

Po odkryciu planów nadchodzącego najazdu na wioskę Vulcanus, Ackar razem z Gelu udał się na spotkanie z Malumem, by zdobyć jego wsparcie. Malum początkowo odmawiał współpracy, ale został przekonany przez możliwość zemsty na Łowcach Kości za ataki na jego lud. W trójkę zaczęli planować atak w jaskini Maluma.

Trzech wojowników wyruszyło do ogromnego obozu Łowców Kości, a za nim podążała duża grupa Voroxów. Wojownicy Plemienia Piasku przekopali się przez piasek i zaatakowali Łowców Kości. Malum, Gelu i Ackar dołączyli do walki, powalając wielu przeciwników. Łowcy Kości utworzyli szereg strzelców, lecz Ackar przebił się przez nich i rozproszył. W trakcie walki jeden Łowca Kości skutecznie spowodował eksplozję i stworzył ogromny pożar. Łowcy przypuścili kontratak pod osłoną ognia, przepędzając kilku Voroxów. Malum wycofał się wraz ze swoimi siłami, a niedługo później dołączyli do nich Ackar i Gelu.

Następstwa

Glatorianie przegrupowali się w jaskini Maluma, gdzie Ackar poprosił wygnańca, by przybył do Vulcanus i pomógł z obroną wioski. Malum odmówił, ale życzył Ackarowi i Gelu szczęścia w nadchodzącej bitwie. Dwaj Glatorianie wrócili do Vulcanus, gdzie obrońcy przygotowywali się na atak, a następnie Gelu opowiedział Raanu o całym zajściu.

Pojawienia

Książki

Powieści

Przewodniki