FANDOM

Bour
Bour
Matoranin
Klasa Po-Matoranin
Tytuł/Praca Metru Nui: nieznana

Mata Nui: murarz

Maska Pomarańczowa Akaku
Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

Bour to Po-Matoranin.

Biografia

Metru Nui

Niewiele wiadomo na temat jego życia na Metru Nui. Został uwięziony przez Vahki w kapsulniku i uśpiony.

Mata Nui

Po przebudzeniu na wyspie Mata Nui, jego ciało stało się mniejsze i słabsze. Pomagał w budowie wioski Po-Koro pod instrukcjami Turagi Onewy.

Na Mata Nui pracował jako murarz i nadzorował prace odbudowy ścieżki przepowiedni koło bram do Po-Koro. Gdy Bohroki zaatakowały Mata Nui, był jednym z Po-Matoran, którzy przenieśli się do Ga-Koro. Kiedy maszyny zostały pokonane przez Toa Mata, wrócił do swojej wioski. Po porażce Bohrok-Kal, Ally został przebudowany na większą, silniejszą formę. Podzielił się swoją wiedzą na temat Zasady Kreacji z Hahli, kiedy ta trenowała do rozgrywek Kolhii.

Powrót na Metru Nui

Matoranin pomógł budować łodzie, którymi razem z innymi dotarł do zniszczonego miasta. Pomagał odbudowywać Metru Nui do czasu, gdy Włócznia Artakhi wyręczyła jego i innych Matoran.

Kiedy Makuta Teridax przejął kontrolę nad Wszechświatem, Bour i inni Po-Matoranie zostali zmuszeni przez nowego "Turagę" Ahkmou do tworzenia rzeźb Teridaxa.

Spherus Magna

Po śmierci Teridaxa, Bour zamieszkał na odrodzonej planecie Spherus Magna, podobnie jak reszta istot ze Wszechświata Matoran.

Pojawienia