Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Dikapi
Dikapi
Rahi
Moce Brak
Status Nieznany
Lokalizacja Po-Metru, Po-Wahi (dawniej)

Spherus Magna (obecnie)

Dikapi to duży, nielotny, podobny do ptaka Rahi.

Historia[]

Dikapi to gatunek Rahi, który został stworzony przez Makuta z wirusów i płynnego Protodermis. Miał zamieszkiwać Wszechświat Matoran.

Dikapi zadomowiły się na pustyniach Po-Metru na Metru Nui. Kiedy Wielki Kataklizm spowodował powstanie wyspy Mata Nui, niektóre Dikapi wyemigrowały na wyspę, gdzie zintegrowały się z ekosystemem Po-Wahi. Po-Matoranie oswoili Dikapi, aby służyły zwiadowcom i posłańcom podczas przemierzania pustyń Po-Wahi.

1000 lat później, Dikapi, wraz z Po-Matoranami, powróciły z powrotem na Metru Nui.

Po tym, jak Robot Wielkiego Ducha został doszczętnie zniszczony w Bitwie o Bara Magna, wiele Dikapi wyemigrowało na Spherus Magna.

Cechy i umiejętności[]

Znane z podobnego w wydawaniu do fletu gwiżdżącego krzyku. Przez swoje silne nogi oraz dużą wytrzymałość, potrafią biegać przez wiele godzin bez przerwy na odpoczynek.

Informacje o zestawie[]

Dikapi Scene

Dikapi w naturalnym środowisku

Dikapi może zostać zbudowany z Turagi Onewy i Toa Mata Pohatu. Odwrócenie jego lewego skrzydła powoduje obrót głowy. Instrukcja do niego była kiedyś na stronie internetowej Klubu LEGO.

Pojawienia[]

Książki

Przewodniki

Linki zewnętrzne[]

Advertisement