FANDOM

AOSR Baterra Building Maze Dolina Labiryntu jest położona w obszarze, gdzie Wielkie Istoty miały swoją twierdzę.

Historia

Kiedyś twierdza w Dolinie Labiryntu była zamieszkana przez Wielkie Istoty ale opuściły ją przed Rozpadem.

Baterra i Skralle stoczyli wiele bitew w Dolinie Labiryntu. Kończyły się one prawie zawsze zwycięstwem Baterra, co zmusiło Skralli do migracji na południe.

Po spotkaniu sióstr Skrallów z Tumą i Stroniusem żeńskie Skralle wyruszyły do Doliny Labiryntu w kierunku wieży fortecy z nadzieją że odnajdą Wielką Istotę Angonce od której mają otrzymać wielką psychiczną moc.

Niedawno Mata Nui wyruszył do Doliny Labiryntu żeby zdobyć wiedzę jak powrócić do swojego ciała Wielkiego Ducha. Podróżując pokonywał obronę labiryntu, odkrywał pułapki obdarzone mocą elementarną, automatycznie strzelające miotacze Thornax pozbawiły by go życia gdyby nie jego skarabeuszowa tarcza. W końcu dotarł do wieży w środku labiryntu, Chce znaleźć wejście do środka i odkryć tajemnice czekającą wewnątrz.

Krajobraz

Labirynt wystaje nad poziom ziemi i przedstawia Ostrzową Piło-Tarczę- symbol plemienia skały. Twierdza na środku labiryntu jest największym budynkiem w dolinie. W wieży jest źródło mocy, tak jak i informacje o misji Mata Nui'ego i Czerwonej Gwieździe.