FANDOM

Ekscentryczna Skała
Noimage
Narzędzie
Status W użyciu
Użytkownicy Różni
Funkcje Łapanie celów w pułapkę

Ekscentryczna Skała to broń stworzona na Xii.

Funkcje

Ekscentryczna Skała to kamień z wydrążonym środkiem wypełniony lepkim Protodermis. Kiedy zostaje ona rzucona lub wystrzelona (zależnie od wariantu) Ekscentryczna Skała wybucha po kontakcie z celem, oblepiając go lepkim Protodermis, które formuje po chwili klatkę zamykającą cel w środku. Jednakże, Skała może przechowywać niewielką ilość Protodermis na jedno użycie, a efekty jej użycia nie są zbyt trwałe - znikają po około godzinie.

Ekscentryczny Głaz

Jest to większy wariant Ekscentrycznej Skały. Ma takie same funkcje jak jego mniejszy odpowiednik, ale zwiększono w nim rozmiar i pojemność względem oryginału. Efekt użycia Głazu także został wydłużony.

Ciekawostki

  • Ekscentryczna Skała została nazwana w ten sposób, gdyż klatki tworzone przez Protodermis przechowywane w Skałach zawsze wyglądają dziwnie/ekscentrycznie.
  • Ekscentryczna Skała została stworzona przez użytkownika BIONICLEsector01 o nicku Bioran23 jako zgłoszenie na 4-ty Konkurs Historii i Teorii BIONICLE. Zajęła ona czwarte miejsce i została zaakceptowana do oficjalnego kanonu.