FANDOM

Uwaga, Forteca Destralu nie jest oficjalną nazwą.
"Wykonany w całości z kamienia i metalu, wyglądało to jak jakiś obsceniczny wzrost, który wybuchł z głębi wyspy."
— Narrator, Cienie na Niebie
Forteca Destralu
Makuta Fortress
Miejsce
Status Zniszczona
Położenie Destral

Forteca Destralu, wielka forteca, która obejmuje większość wyspy Destral, była bazą Bractwa Makuta.

Historia

Brotherhood of Makuta

Wejście do Fortecy Destralu

Konstrukcję fortecy zakończono wkrótce po powstaniu Bractwo. Pierwsza i największa z fortec, zawiera warsztat, laboratoria z wielkimi ilościami Energetycznego Protodermis, zbrojownie, cele więzienne, izby przesłuchań, różne miejsca, i bibliotekę wypełnioną zakazaną wiedzą. Ponieważ w niej było tak wiele przedmiotów wartościowych, zawsze była silnie strzeżona przez ukryte bronie, pułapki, Visoraki, Rahkshi, Exo-Toa i Fohroki.

Twierdza została zbudowana całkowicie z kamienia i metalu. Ogromne bramy, pod warunkiem jej mocno strzeżone wejście i banery Brotherhood zawieszony parapety.

Około 1,300 lat przed czasem Toa Nuva, sześciu Toa Hagah napadło Fortecę Destralu, kradnąc Kanohi Avohkii i Kamień Makoki. Awaria Mrocznego Łowcy stacjonującego w Fortecy aby zatrzymać Toa była pierwszym znakiem napięcia między Bractwem Makuta, a Mrocznymi Łowcami. Tymczasem, sługa Bractwa który został wyznaczony do strzeżenia Avohkii został wyrzucony z Bractwa za swoje niepowodzenie. Póżniej został zrekrutowany do Mrocznych Łowców i nadano mu kryptonim "Seeker".

Podczas Wielkiego Kataklizmu, Forteca Destralu została zburzona przez trzęsienie ziemi. Podczas upadku, gruz zniszczył zbroję Makuta. Forteca została później odbudowana, ale została zniszczona wieki póżniej razem z resztą Destralu, kiedy została zaatakowana przez Zakon Mata Nui. Pohatu i Takanuva później przybyli tu w poszukiwaniu broni.

Znaczące Lokalizacje

Sala Tronowa

Comic BoM Throne

Icarax siedzący na Tronie.

To była komnata zawierająca trona lidera Bractwa Makuta. Sala Tronowa pierwotnie była zajmowana przez Miserixa, a póżniej, przez Teridaxa. Jednakże, ze względu na przedłużającą się nieobecność Teridaxa na Destralu, Icarax przejął tron, symbolizując jego chęć prowadzenia Bractwa.

Blisko na 500 stóp (150 metrów) montowane były wysokie mury z maskami i broniami Toa, głowami Rahi, i innymi zdobyczami poprzednich zdobyczy Bractwa. Tron sam był koloru głębokiej czerni. Poniżej co najmniej w jednym z paneli podłogowych było źródełko Energetycznego Protodermis.

Sala tronowa została zniszczona, kiedy wyspa została zaatakowana przez Zakon Mata Nui.

Komnata Zebrań

Komnata Zebrań była miejscem spotkania wszystkich Makuta gdy zażądano Zebrania. Zazwyczaj, to lider Bractwa Makuta wzywał Makuta na wyspę.

Po buncie Teridaxa, rozkazał on upolować Makuta którzy stanęli po stronie Miserixa a ich Kanohi umieszczono w Komnacie Konwokacji jako ostrzeżenie dla tych, jeśli jeden z nich sprzeciwi się jego planu.

Pojawienie