FANDOM

"Podejście do fortecy Mrocznych Łowców jest podobne do wkładania głowy do gniazda Lotników Ognistych... głodnych Lotników... WŚCIEKŁYCH, głodnych Lotników."
Toa Nuva Gali, Kroniki Toa Nuva
Forteca Odiny
The Shadowed One's Fortress
Forteca
Położenie Odina
Status Zniszczona
Forteca Odiny była główną budowlą na Odinie i siedzibą Mrocznych Łowców.

Historia

U początków organizacji Mrocznych Łowców, The Shadowed One i Ancient wybrali Odinę jako swoją siedzibę. Była idealna do tej roli, między innymi ze względu na wysokie klify i tylko jedno dojście na ich szczyt, tworzący płaskowyż. Właśnie tę rozległą równinę The Shadowed One wybrał jako miejsce budowy swojej fortecy. Poza tym powstało wiele innych budynków, a także place treningowe dla Mrocznych Łowców. Fortecy strzegli wyjątkowo potężni Mroczni Łowcy, tacy jak Airwatcher, Prototype czy Minion.

Odina2

Plac treningowy Mrocznych Łowców przy fortecy

Wewnątrz twierdzy znajdowało się wiele korytarzy, pułapek, ślepych zaułków oraz różnych komnat i magazynów. Były tam także lochy, w których przetrzymywano przyjaciółkę Mimica oraz komnaty o specjalnym przeznaczeniu, takie jak ta, w której trzymany był Savage. Ściany i korytarze mogły zmieniać swoje położenie pod wpływem myśli The Shadowed One.

Kiedy Ravager został przyprowadzony na Odinę, wydostał się i wpadł w szał, niszcząc niemalże trzecią część bazy organizacji. Dojrzawszy w nim potencjał, The Shadowed One, zamiast go zabić, zwerbował Ravagera do Mrocznych Łowców.

Kiedy Toa Nuva przybyli na Odinę w celu odzyskania skradzionej przez Łowców Włóczni Artakhi, pokonali strażników twierdzy i stanęli przed obliczem The Shadowed One. Przywódca organizacji przyznał, że był w posiadaniu artefaktu, lecz oddał go rzemieślnikom z wyspy Xia jako zapłatę za ich usługi. Chcąc wykorzystać Toa do swoich celów, zaproponował im układ. W zamian za informację o prawdopodobnym miejscu przechowywania włóczni, Toa Nuva mieliby pomóc mu wyeliminować Roodakę, którą posądzał o zdradę sekretów Łowców Bractwu Makuta. Tahu przystał na taki układ, aby Toa mogli swobodnie opuścić wyspę. Wkrótce za sprawą mocy Pohatu siedziba Mrocznych Łowców została zrównana z ziemią.

Mroczni Łowcy próbowali odbudować twierdzę, lecz zaprzestali i zamiast tego przenieśli się na Xię, kiedy Odina została najechana przez Rahkshi Teridaxa.

Lokacje

Komnata The Shadowed One

W samym środku fortecy znajdowała się sala tronowa przywódcy organizacji, w którym przechowywał on swoją broń, trofea i zniewoloną Toa Varian w Tubie Życiowej.

Pojawienia

Książki Online

Powieści

Przewodniki

Magazyny

Opowiadania

Krótkie historie