FANDOM

"Toa, którzy zbudowali fortecę na tym jałowym, wietrznym pustkowiu, zapomnieli sprawdzić, co kryło się w otaczających ją lodowych górach."
— Narrator, Dziedzictwo Zła
Forteca Toa
Noimage
Miejsce
Położenie Nieznane
Status Zniszczona
Forteca Toa była twierdzą bronioną przez oddział Toa, który strzegł wielce pożądanego Kamienia Makoki.

Historia

Fortecę zbudowano na jałowej ziemi, otoczonej górami lodowymi Frostelusów. Stacjonowała tam pewna drużyna Toa, przydzielona do pilnowania Kamienia Makoki. Około 7000 lat temu, forteca została najechana przez złodziejskich Skakdi, Hakanna i Vezoka. Udało im się ukraść Kamień Makoki, zabijając kilku strażników Toa, którzy zauważyli ich obecność.

Wkrótce po nalocie, Frostelusy zaczęły atakować twierdzę, zabijając Toa, którzy w niej stacjonowali. Lider drużyny rozkazał nowicjuszowi Toa, Lhikanowi, by uciekał z kamieniem. Lhikan posłuchał rozkazu, ale nie mógł znaleźć kamienia i uciekł bez niego.

Wizja Lesovikka

Kiedy Lesovikk i jego dwaj matorańscy przyjaciele, Sarda i Idris, przygotowali pułapkę na Karzahniego, szalony tyran uwięził Toa w wizji, w której jego drużyna nigdy nie umarła. W tej wizji Lesovikk i jego zespół ostatecznie zainterweniowali i ocalili Fortecę Toa oraz strzegącą ją drużynę przed atakiem Frostelusów.

Pojawienia

Książki Online

Powieści

Opowiadania

Krótkie historie