Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Fusa
Fusa
Rahi
Moce Brak
Status Nieznany
Lokalizacja Metru Nui, Po-Wahi (dawniej)

Spherus Magna (obecnie)

Fusa to silne, podobne do kangura Rahi.

Historia[]

Fusa to gatunek Rahi, który został stworzony przez Makuta z wirusów i płynnego Protodermis. Miał zamieszkiwać Wszechświat Matoran.

Po Wielkim Kataklizmie, populacja Fus przeniosła się z Metru Nui na nowo uformowaną wyspę Mata Nui, gdzie za swoje siedlisko wybrała Po-Wahi i wschodnie wybrzeże. Populacja ta powróciła do Wszechświata Matoran po tym, jak roje Bohrok obudziły się, by oczyścić wyspę.

Po tym, jak Robot Wielkiego Ducha został doszczętnie zniszczony w Bitwie o Bara Magna, wiele Fus wyemigrowało na Spherus Magna.

Cechy i umiejętności[]

Fusa są z reguły spokojne, chyba że się je sprowokuje, wtedy są zdolne do obrony, wykorzystując do tego celu silne nogi oraz potężne uderzenia łapami. Rahi te pewnie stąpają po skalistym terenie, oraz na dobrze im znanych pustynnych i przybrzeżnych terenach. Naturalnym przeciwnikiem Fus są Muaki oraz rekiny Takea.

Informacje o zestawie[]

Fusa został wydany w roku 2002, jako część zestawu BIONICLE Master Builder. Wykorzystuje 76 ze 102 dostępnych części. Dwie dźwignie na plecach połączone z pięściami służą do uderzania nimi, przy czym dźwignie działają niezależnie od siebie.

Pojawienia[]

Książki Online

Przewodniki

Kronika

Linki zewnętrzne[]

Advertisement