FANDOM

"Gigantyczny Wodospad" nie jest oficjalną nazwą.
Możliwe, że została uwzględniona w fabule, ale nie została oficjalnie nadana. Ewentualnie może to być nazwa popularna wśród fanów, ale nie na oficjalnych zasadach.

"To niesamowite. Jestem wewnątrz gigantycznego wodospadu, lądując... gdzie? Dół poniżej... Myślę, że widzę coś... To kolejna wielka wyrwa - tego samego rozmiaru co sama Voya Nui! Wyspa musiała pierwotnie wypełniać tą dziurę, zanim została wydarta przez trzęsienie ziemi dawno temu."
Toa Mahri Matoro, Śmierć Bohatera
Gigantyczny Wodospad
UC Hole
Miejsce
Status Zablokowany
Położenie Południowy Kontynent, Karda Nui

Gigantyczny Wodospad był wodospadem uformowanym, gdy Voya Nui oderwała się od Południowego Kontynentu i uformowała dziurę w obu kopułach Karda Nui i Południowego Kontynentu.

Historia

Comic Toa Mahri Matoro in Giant Waterfall

Toa Mahri Matoro spada do Karda Nui przez wodospad

Gdy nastąpił Wielki Kataklizm, Mata Nui spadł na Aqua Magna, co wystrzeliło Voya Nui w górę i przebiło tors Mata Nui. W rezultacie, duża ilość wody morskiej zawierającej Mutagen Otchłani zalała dziurę w kopule kontynentu i dziurę w kopule Karda Nui. To był wodospad, który uformował Bagno Sekretów.

Tysiąc lat później został zatrzymany z wejściem Karda Nui, gdy Voya Nui wróciła na swoją pierwotną pozycję i zatrzymała się przed wejściem przez kopułę Południowego Kontynentu gdy Wszechświat Matoran został naprawiony Włócznią Artakhi.

Pojawienia