Glatorian Arena 3
10-22-09 glatorian arena 3 1
Dane o Grze
Dostępność Dostępna
Typ PC
Sterowanie Klawiatura

Glatorian Arena 3 jest grą freeware. Została stworzona w pierwszej połowie 2010 roku.

Gra

Grę rozpoczyna się po włączeniu jej i pokazaniu się menu. Jest najbardziej rozbudowana. Zmienia się również sterowanie i grafika. Są dostępne trzy tryby gry:

New Game, albo Continue Game - jest to opcja, w której obok Glatorian widzimy tablice z Matorańskimi znakami. Na początku nie ma tam ani jednego. Po każdej wygranej walce pojawia się tam nowy symbol. Na ekranie pojawia się wtedy informacja: New Ablity points awarded. Wtedy należy kliknąć na postać i doładować jej statystyki. Po wygraniu ostatniej walki widzimy krótki filmik z Odrodzenia Legendy. Tryb ten sam losuje tło i wroga.

Quick Play - to tryb, w którym wybieramy kim, z kim i gdzie walczymy. W nim można wybrać poziom trudności. Mamy do wyboru "Normal", "Glatorian" i "Legend". Ten tryb nie wpływa na statystyki postaci.

Multiplayer - tryb dla dwóch osób. Menu jest takie samo jak w Quick Play. Tu również wybieramy tło i wroga. Mamy w nim dużą zmianę w sterowaniu.

10-22-09 glatorian arena 3 2

Vorox walczy z Malumem

Trivia

  • Po pojawieniu się wszystkich symboli na tablicach obok Glatorianina pojawia się filmik z BIONICLE: Narodziny Legendy
  • Można grać w dwie osoby na jednym komputerze.
  • Tak samo jak w Glatorian Arenie 2 nie ma "kolco piłki".
  • Są dostępne cztery tła: Arena Vulcanus, Arena Magna (w dniu i w nocy), a także jaskinia Scarabaxów.
  • W tej wersji gry, Ackar ma złote uzbrojenie (hełm, stopy itp.)
  • Jest bardziej podobna do Glatorian Areny 2, niż do Glatorian Areny, ze względu na tablicę przedstawiającą poziom życia i Thornaksa. W pierwszej mieliśmy po trzy Thornaksy na walkę. W drugiej i trzeciej mamy ich nieograniczoną ilość, ale musimy czekać na przeładowanie.
  • Pojawił się nowy ruch: kopnięcie.
  • Rodzaj kopnięcia zależy od wybranej postaci. Ackar, Tarix, Gresh, Vorox, Skrall i Gelu mają kopnięcie z półobrotu, a pozostali zwykłe. Jednak nie wpływa to na zadane straty.

Sterowanie

Podobne jest jak w Glatorian Arenie 2 tylko, że jest dodanych kilka nowych funkcji:

Atak:

  • Lekki atak - A
  • Mocny atak - strzałka do góry + A
  • Strzał Thornaksem - strzałka w tył (lewo lub prawo) + A
  • Kopnięcie (odblokowuje się po wygraniu drugiej walki) - strzałka w dół + A

Obrona:

  • Blokada - S
  • Unik - strzałka w dół + S
  • Ładowanie energii (leczenie się) - strzałka do góry i w dół (trzeba naciskać je razem)
  • "No chodź", wyzywanie przeciwnika, aby walczył - strzałka w prawo i lewo (trzeba naciskać je razem)
  • Strzał Thornaksem z unikiem do tyłu (odblokowuje się po wygraniu piątej walki) - strzałka w tył (lewo lub prawo) + S

Linki zewnętrzne

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.