FANDOM

Gniazdo
MNOG Takua in Bohrok Nest

Gniazda Bohroków w filmiku

Bohroków
na Mata Nui było miejscem uśpienia Bohroków do momentu, gdy Makuta postanowił je obudzić. Miało połączenie z kwaterą Makuty.

To stamtąd pochodzą sszystkie Bohroki i Bohroki Va. Wcześniej gniazdo Bohroków pełniło funkcję schornienia sióstr Bahrag.

Informacje geograficzne

Gniazdo znajdowało się dokładnie pod górą Ihu. Jeden z tuneli prowadził do komnaty, w której znajdowało się serce gniazda. Pomieszczenie to zostało później zniszczone przez Tahu.

Kilka poziomów głębiej znajdowała się siedziba Bahrag. Znajdowały się tam wnęki pełniące funkcję pojemników na Krana. Znajdowało się tam także sześć przejść, każde ze zbroją Exo-Toa, oraz sześć ogromnych rur napełnionych Zenergizowaną Protodermis.
Untitled

Takua I gniazdo.

Historia

Takua  jako pierwszy odkrył gniazdo dokładnie w momencie przebudzenia pierwszych Bohroków. Ponieważ był tam sam, obwiniał się potem za ten incydent.

Po tym jak Toa uwięzili Bahragi i uciekli, lawina zamknęła przejście na dobre. Pahrak Kal zdołał jednak przesunąć te masy śniegu i ziemi. Zadaniem Bohrok Kal było uwolnienie sióstr Bahrag z więzienia stworzonego przez Toa, ci jednak powstrzymali Bohroki.
Hhhhutttte

Tahnok wydostaje się z gniazda.