Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Gry online
MNOG
Mata Nui Online Game, pierwsza wydana gra online
Media
Rodzaj Gry
Rok wydania 2001-2016

Na stronie BIONICLE.com niemalże co roku ukazywały się nowe gry, podobnie jak okazjonalnie na innych stronach współpracujących z LEGO. Poniżej znajduje się lista gier internetowych posortowanych według lat, w których ich fabuła miała miejsce.

Lista gier online[]

Przed 2001[]

  • Śnieżki Huai - ta gra miała początkowo być wydana jako minigra w BIONICLE: Poszukiwania Toa, jako przeszkoda, którą musiał pokonać Takua, aby dostać się do Ko-Wahi. Została później zamieszczona na Interaktywnej Płycie Demo i na BIONICLE.com. Celem tej gry jest rzucanie śnieżkami w innych Matoran.

2001[]

  • Mata Nui Online Game - pierwsza gra online na BIONICLE.com. Była głównym źródłem historii w 2001 roku i przyczyniła się do sukcesu Bionicle. Opowiada o przygodach Takuy na wyspie Mata Nui.
  • Początek Legendy - w tej grze gracze musieli odkrywać obrazki z Kanohi. Ten, kto przeszedł grę w mniej niż 20 prób, miał szansę wygrać zestawy Toa Mata.

2002[]

  • Bitwa o Mata Nui - choć początkowo miała być wydana na początku 2002 roku, z powodu problemów technicznych ukazała się dopiero w roku 2003 z tylko trzema poziomami. Gra skupiała się na Toa Mata, Turaga i Matoranach z wyspy Mata Nui, próbujących obronić Le-Koro, Ta-Koro i Ga-Koro przed Bohrokami.
  • Odkrywca Mata Nui - gra, w której gracz może zwiedzać wyspę Mata Nui.

2003[]

Mata Nui Online Game II

Menu główne Ostatniej Kroniki

  • Test Osobowości Toa - umieszczona na MaskofLight.com. Po odpowiedzeniu na dziesięć pytań gra pokazywała, do którego z Toa Nuva jesteśmy podobni.
  • Legenda Trwa - wydana na MaskofLight.com, ta gra pozwalała graczowi wybrać odpowiedzi na pytania, z każdą odpowiedzią ukazując inny element historii. Fabuła skupiała się na dwóch Ta-Matoranach, chcąc odnaleźć Artakhę, raj w mitologii Bionicle.
  • Odkrywca Mata Nui (2003) - gra wydana w celu promowania filmu BIONICLE: Maska Światła, w której gracze mogli dowiedzieć się różnych faktów o wyspie Mata Nui i jej mieszkańcach.
  • Surfowanie po lawie - gra promująca Maskę Światła, w której gracz wcielał się w postać Tahu Nuva surfującego po lawie.
  • Pamięciowe Wyzwanie Onuy - gra promująca Maskę Światła, w której gracz musiał kliknąć na symbole Nuva w odpowiedniej kolejności.
  • Lodowa Ścieżka Kopaki - gra promująca Maskę Światła. Jej celem było przeprowadzenie czerwonej kropki po ścieżce w jak najkrótszym czasie.
  • Rozpoznanie Pohatu - gra promująca Maskę Światła. Gracz musiał odkrywać obrazki i znajdować ich pary.
  • Nurkowanie Gali Nuva - gra promująca Maskę Światła, w której gracz musiał bezpiecznie wylądować postacią Gali Nuva na dnie oceanu.
  • Lot Toa Lewy - gra promująca Maskę Światła. Gracz wcielał się w Lewę Nuva, który szybował ponad Mata Nui i musiał omijać chmury.

2004[]

2005[]

Wyzwanie Miotaczy Rhotuka

Wyzwanie Miotaczy Rhotuka

2006[]

  • Śledztwo na Wyspie - część promocji "Uwolnij zespół", wydana na stronie FreeTheBand.com. Gracz, wcielający się w postać Matoranina połączonego telepatycznie z Toa Inika Kongu, musiał szukać przedmiotów i rozwiązywać zagadki, aby odnaleźć zespół rockowy All-American Rejects.
VNOLG Chapter 6

Początek szóstej części Voya Nui Online Game

  • Przygoda na Voya Nui - kolejna gra z FreeTheBand.com, w której celem było uwolnienie zespołu All-American Rejects przez Toa Inika.
  • Atak Piraka - zręcznościowa gra ze strony BIONICLE.com. Gracz wcielał się w postać dowolnego Piraka, który musiał uwięzić Matoran z Voya Nui przy użyciu sfer Zamor.
  • Voya Nui Online Game - gra z BIONICLE.co, w której gracz wypełniał poszczególne misje jako wybrany Toa Inika.
  • Ucieczka Matoran - zręcznościowa gra podobna do Ataku Piraka. Gracz miał za zadanie uciec przed Piraka jako jeden z Matoran z Voya Nui.
  • Szturm Inika na Wyspę - zręcznościowa gra, w której Toa Inika musieli dotrzeć do końca poziomu i pokonać Piraka.

2007[]

Breaking the cord

Przywództwo nad Toa Mahri - Ostateczne Wyzwanie

2008[]

Mistika Level Builder

Kreator poziomu w BIONICLE: Mistika

  • Bitwa o Moc - serie dziesięciu gier, w których gracz steruje Toa Phantoka lub Makuta.
  • BIONICLE: Mistika - wyścigowa gra BIONICLE.com, w której gracz steruje Toa Mistika lub Pojazdami Bitewnymi.
  • Mistika: Bagno Sekretów - promocyjna seria czterech gier na YTV.com, przedstawiająca Mistika i Axalarę T9.

2009[]

GA Outskirt Area

Peryferie w Glatorian Arena

  • Moja internetowa kampania BIONICLE - poboczna misja w My LEGO Network, w której członkowie Klubu LEGO grają jako Bohater Agori i muszą pomóc wiosce Vulcanus w obronie przed Łowcami Kości.
  • Glatorian Arena - trójwymiarowa gra, w której Glatorianie toczą ze sobą bój na arenie.
  • Przygotowania do Bitwy - gra z YTV.com, promująca Legendy Glatorian.
  • Glatorian Arena 2 - zaktualizowana wersja Glatorian Arena z nowymi postaciami Legend Glatorian.
  • Piaski Czasu - promocyjna gra na disneyxd.co.uk, w której gracz jako Gresh walczy z różnymi przeciwnikami pojawiającymi się na ekranie. Posiada ten sam schemat co Podwodny Surwiwal.
  • Glatorian Arena 3 - trzecia odsłona gry Glatorian Arena z nowymi lokacjami oraz ruchami.

2010[]

  • Obrońcy Agori - gra typu tower defence promująca zestawy z 2010 roku.

2015[]

2016[]

Advertisement