FANDOM

Gry sieciowe
MNOG
Mata Nui Online Game, pierwsza wydana gra online
Media
Rodzaj Gry
Rok wydania 2001-2016

Na stronie BIONICLE.com niemalże co roku ukazywały się nowe gry, podobnie jak okazjonalnie na innych stronach współpracujących z LEGO. Poniżej znajduje się lista gier internetowych posortowanych według lat, w których ich fabuła miała miejsce.

Lista gier online

Przed 2001

2001

2002

  • Bitwa o Mata Nui - choć początkowo miała być wydana na początku 2002 roku, z powodu problemów technicznych ukazała się dopiero w roku 2003 z tylko trzema poziomami. Gra skupiała się na Toa Mata, Turaga i Matoranach z wyspy Mata Nui, próbujących obronić Le-Koro, Ta-Koro i Ga-Koro przed Bohrokami.
  • Odkrywca Mata Nui - gra, w której gracz może zwiedzać wyspę Mata Nui.

2003

Mata Nui Online Game II

Menu główne Ostatniej Kroniki

  • Test Osobowości Toa - umieszczona na MaskofLight.com. Po odpowiedzeniu na dziesięć pytań gra pokazywała, do którego z Toa Nuva jesteśmy podobni.
  • Legenda Trwa - wydana na MaskofLight.com, ta gra pozwalała graczowi wybrać odpowiedzi na pytania, z każdą odpowiedzią ukazując inny element historii. Fabuła skupiała się na dwóch Ta-Matoranach, chcąc odnaleźć Artakhę, raj w mitologii Bionicle.
  • Odkrywca Mata Nui (2003) - gra wydana w celu promowania filmu BIONICLE: Maska Światła, w której gracze mogli dowiedzieć się różnych faktów o wyspie Mata Nui i jej mieszkańcach.
  • Surfowanie po lawie - gra promująca Maskę Światła, w której gracz wcielał się w postać Tahu Nuva surfującego po lawie.
  • Pamięciowe Wyzwanie Onuy - gra promująca Maskę Światła, w której gracz musiał kliknąć na symbole Nuva w odpowiedniej kolejności.
  • Lodowa Ścieżka Kopaki - gra promująca Maskę Światła. Jej celem było przeprowadzenie czerwonej kropki po ścieżce w jak najkrótszym czasie.
  • Rozpoznanie Pohatu - gra promująca Maskę Światła. Gracz musiał odkrywać obrazki i znajdować ich pary.
  • Lądowanie Gali Nuva - gra promująca Maskę Światła, w której gracz musiał bezpiecznie wylądować postacią Gali Nuva na dnie oceanu.
  • Lot Toa Lewy - gra promująca Maskę Światła. Gracz wcielał się w Lewę Nuva, który szybował ponad Mata Nui i musiał omijać chmury.

2004

2005

Wyzwanie Miotaczy Rhotuka

Wyzwanie Miotaczy Rhotuka

2006

  • Śledztwo na Wyspie - część promocji "Uwolnij zespół", wydana na stronie FreeTheBand.com. Gracz, wcielający się w postać Matoranina połączonego telepatycznie z Toa Inika Kongu, musiał szukać przedmiotów i rozwiązywać zagadki, aby odnaleźć zespół rockowy All-American Rejects.
VNOLG Chapter 6

Początek szóstej części Voya Nui Online Game

  • Przygoda na Voya Nui - kolejna gra z FreeTheBand.com, w której celem było uwolnienie zespołu All-American Rejects przez Toa Inika.
  • Atak Piraka - zręcznościowa gra ze strony BIONICLE.com. Gracz wcielał się w postać dowolnego Piraka, który musiał uwięzić Matoran z Voya Nui przy użyciu sfer Zamor.
  • Voya Nui Online Game - gra z BIONICLE.co, w której gracz wypełniał poszczególne misje jako wybrany Toa Inika.
  • Ucieczka Matoran - zręcznościowa gra podobna do Ataku Piraka. Gracz miał za zadanie uciec przed Piraka jako jeden z Matoran z Voya Nui.
  • Szturm Inika na Wyspę - zręcznościowa gra, w której Toa Inika musieli dotrzeć do końca poziomu i pokonać Piraka.

2007

Breaking the cord

Przywództwo nad Toa Mahri - Ostateczne Wyzwanie

2008

Mistika Level Builder

Kreator poziomu w BIONICLE: Mistika

2009

GA Outskirt Area

Peryferie w Glatorian Arena

2010

  • Obrońcy Agori - gra typu tower defence promująca zestawy z 2010 roku.

2015

2016