FANDOM

Iconox
Iconox Stairs
Informacje o miejscu
Położenie Bara Magna
Status Połączony z innymi wioskami Bara Magna
Iconox jest wioską lodu na Bara Magna, znajduje się ona na zachodnim krańcu Bara Magna. Łańcuchy Białych Gór Kwarcowych zapewnia im chłodniejszy klimat od tego który panuje w innych wioskach. .
Metus in Iconox

Metus w Iconoxie.

Historia

Iconox była pierwszą nową osadą na Bara Magna zbudowaną podczas Wojny o Rdzeń.W tym właśnie miejscu kataklizm zatrzymał Agori Lodu, gdy uciekali na południe przed koszmarem wojny. 

Po rozpadzie Iconox stało się jedną z wiosek. Strakk dołączył do niej i w ramach nowego systemu socjalnego zaczął walczyć na arenie.

Bohater Agori chcąc pozyskać Glatorian do obrony Vulcanusa, przyszedł do wioski i chciał aby Strakk mu pomógł. Przekonał Metusa i dostał wyróżnienie Iconoxu. Metus kazał mu poszukać Strakka, który zgodził się pomóc.

Krajobraz

Wioska znajduje się w Białych Górach Kwarcowych. Tak jak wszystkie wioski na Bara Magna Iconox zostało zorganizowane w pojedynczą strukturę zawierającą domy, miejsca pracy i inne budynki. To tutaj wydobywa się Eksydian - wysokowartościowy i pożądany metal. Tak jak inne wioski posiada arenę na której Glatorianie walczą o oazy i surowce.

Mieszkańcy

Mieszkańcy Iconoxu są bardzo socjalni - Potrafią zarówno dobrze handlować z mieszkańcami innych wiosek jak i reklamować swoje mecze.

Gelu 2

Gelu w wiosce Iconox

Znani mieszkańcy:

  • Gelu - Po ataku Skrallów na Atero przeszedł na emeryturę, lecz po wygnaniu strakka został 1 glatorianinem iconoxu.

Dawni:

  • Strakk- Wojownik walczący na arenach, wygnany za próbę zabójstwa.
  • Certavus - Czempion, wojownik. Zmarł z przyczyn naturalnych.

Trivia

  • To tu po raz pierwszy znaleziono Energetyczne Protodermis.
  • Wioska wyznaczyła 50kg Eksydianu nagrody za złapanie Sahmada.