FANDOM

"Moc tego pojazdu jest zdumiewająca - mając go w swoich rękach, Bractwo bez wątpienia odniesie sukces."
Makuta Antroz, Koniec Gry
Jetrax T6
Set Jetrax T6 with Pilot Antroz
Środek transportu
Użytkownicy Antroz (dawniej), Toa Nuva Kopaka (dawniej)
Funkcja Latanie, walka, ucieczka z Burzy Energii
Status Funkcjonalny
Jetrax T6 to pojazd stworzony przez Artakhę.

Historia

Jetrax T6 został stworzony przez Artakhę i umieszczony na krótko przed powstaniem Toa Mata w Codrexie z Rockohem T3 i Axalarą T9.

JetraxYellowT6

Jetrax T6 po doładowaniu mocą Kamienia Świetlnego

Tysiące lat później, kiedy Toa Nuva wkroczyli do Codrexu, Onua przypadkowo spowodował pojawienie się trzech pojazdów. Makuta Antroz również dostał się do środka i ukradł Jetraxa T6, po czym wyleciał na zewnątrz. Pohatu natychmiast ruszył za nim w pogoń w Rockohu T3, a Lewa podążył za Makutą na Axalarze T9. Rozpoczął się pościg na Bagnie Sekretów, podczas którego Makuta uderzył skradzionym pojazdem o wielki Kamień Świetlny. Kolizja wzmocniła pojazd starożytną energią i sprawiła, że statek zmienił na krótko kolor na złoty. Pojazd służył jako oczy oślepionego Makuty, pozwalając mu widzieć.

W trakcie pościgu, Antroz teleportował się z Jetraxa T6, próbując zmusić ścigających go Toa do zderzenia się. Kopaka zdążył zatrzymać obydwa statki dzięki mocom Lodu i przejął Jetraxa jako swój pojazd. Później użył go, by zaatakować Bitila, powstrzymując go przed strąceniem w dół Takanuvy.

Później, Kopaka pilotował Jetraxa T6 podczas ucieczki Toa Nuva i Takanuvy przed Burzami Energii. Drużynie udało się dotrzeć do Metru Nui, gdzie rozpoczęła się wielka bitwa przeciwko siłom Bractwa Makuta. Trzy pojazdy zdążyły przyłączyć się do obrony miasta przeciwko Bractwu. Artakha teleportował później Jetraxa T6 z powrotem do Karda Nui, razem z innymi pojazdami.

Funkcje

Jetrax T6

Nieaktywny Jetrax T6

Najszybszy z trzech pojazdów z Karda Nui, Jetrax T6 jest wyposażony w ogromne turbiny zapewniające dodatkową moc, które można odrzucić w locie dla uzyskania większej prędkości. Jego uzbrojenie stanowią trzy miotacze Midak. Kokpit pojazdu może przesyłać informacje do umysłu pilota.

Informacje o zestawie

Set Charged Jetrax T6

Specjalna edycja Jetraxa T6

Jetrax T6 został wydany jako duży zestaw w drugiej połowie 2008 roku. Zawiera 422 elementów, z czego 389 jest potrzebnych do budowy pojazdu. Model posiada możliwość złożenia i rozłożenia skrzydeł oraz otwarcia kokpitu. Posiada również specjalny uchwyt, ułatwiający zabawę.

Limitowana edycja Jetraxa R6 o żółtym zabarwieniu była dostępna jedynie w wybranych sklepach.

Artykuł o zestawie 8942 Jetrax T6 na Legopedii.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Przewodniki

Inne

Ignition

Kroniki

Opowiadania

Animacje

Reklamy

Gry online

Zobacz też

Linki zewnętrzne