FANDOM

Kavinika
Kavinika
Rahi
Status Nieznany
Moc Żadne
Lokalizacja Ga-Metru, Po-Metru, Le-Wahi, Spherus Magna

Kavinika (LetterKLetterALetterVLetterILetterNLetterILetterKLetterA) to podobne do wilków Rahi.

Historia

Gatunek Kavinika został stworzony przez Makuta przy użyciu Wirusów i Ciekłego Protodermis, by były jednymi z Rahi, które zamieszkają Wszechświat Matoran.

Kaviniki osiedliły się w Po-Metru. Zostały później wywiezionego stamtąd i "adoptowane" przez Ga-Metru, w celu użycia ich jako straż. Spowodowało to problem, gdy okazały się zdradliwe i zaczęły czasem atakować niewinne Ga-Matoranki. Próby wygonienia ich ze szkół i laboratoriów Protodermis okazały się niezwykle trudne. Hapaki były kiedyś krótko używane do wypędzenia ich z różnym skutkiem. Większość populacji Kavinika dalej wędrowała po peryferiach Metru.

Teorie Rahaga głosiły, że to wyciek substancji ze zniszczonego laboratorium Ga-Metru spowodował powielenie się Kavinik.

Podczas inwazji Visoraków na Metru Nui, kilka Kavinik uciekło przed hordą do Le-Wahi, na wyspę Mata Nui. Po pokonaniu Makuty Teridaksa przez Takanuvę te osobniki razem z Matoranami powróciły do miasta.

Umiejętności i cechy

Te Rahi bronią się swoimi ostrymi zębami i pazurami, dzięki którym mogą także wspinać się budynki, by się ukryć.

Informacje o secie

Kavinikę można zbudować z setów: Vhisola, Tehutti i Ehrye

Instrukcja tu.