Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
"Istota postąpiła naprzód, wydając z siebie przeraźliwy ryk. Lewa zatoczył się, trafiony lodowym podmuchem chłodnego powietrza."
— Narrator, Strzeż się Bohroków
Kohrak
Bohrok Kohrak
Bohrok
Narzędzia Lodowe Tarcze
Moce Lód
Status Uśpione

KohrakiBohrokami Lodu.

Historia[]

Kohraki powstały z Av-Matoran, których przeznaczeniem była przemiana w ten typ Bohroków. Po transformacji, Kohraki zostały uśpione w Gniazdach Bohroków, gdzie miały czekać na sygnał do przebudzenia i rozpoczęcia misji oczyszczenia kamuflażu-wyspy Wielkiego Ducha Mata Nui. Do pomocy Kohrakom w tym zadaniu zostały stworzone Kohraki Va.

Toa Mata Kopaka Against Bohrok Kohrak

Toa Mata Kopaka bada Kranę pokonanego Kohraka

Kohraki zostały przedwcześnie przebudzone przez Makutę Teridaxa po jego porażce z rąk Toa Mata. Niedługo po przebudzeniu, Kohraki i Pahraki przypuściły atak na Ta-Koro, przed czym próbowali powstrzymać je Toa Mata. Choć Bohroki początkowo miały przewagę, Gali i Lewa połączyli swoje Moce Żywiołów do wywołania burzy, która przepędziła roje.

Kohraki kontynuowały potem swoją misję oczyszczania Mata Nui, dopóki królowe Bohroków, Bahrag, nie zostały pokonane przez Toa Mata.

Toa Nuva przebudzili jakiś czas potem na nowo Bohroki, aby mogły wykonać swoją misję, potrzebną do przebudzenia Wielkiego Ducha. Oczyściwszy Mata Nui, Kohraki powróciły do swych gniazd.

Cechy i umiejętności[]

Kohraki mają talent do krycia się w miejscach, gdzie teoretycznie nie powinno ich być - na przykład w magmowych dolinach Ta-Wahi, gdzie, jak się wydawało, było zbyt gorąco, aby wytworzyły Lód. Jednak ich umiejętność ukrywania się daje im wielką przewagę, a ich mroźne promienie mogą zmienić wszystko w sople lodu.

Comic Kohrak

Kohrak używający Lodowych Tarcz

Tak jak inne typy Bohroków, Kohraki mogą wystrzelić Kranę ze swoich głów do podporządkowania przeciwników woli roju, mają też zdolność złożenia się w kulę.

Broń[]

Kohraki używają Lodowych Tarczy, którymi przewodzą swą moc.

Informacje o zestawie[]

Kohrak 2

Kohrak w formie kuli

Kohrak został wydany w pierwszej połowie 2002 roku, zawierał on 40 części. Zestaw zawierał jasnoniebieską Krana. Kohraka można połączyć z Gahlokiem i Lehvakiem tworząc Bohrok Kaita Ja.

Artykuł o zestawie 8565 Kohrak na Legopedii.

Pojawienia[]

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Przewodniki

Inne

  • BIONICLE: Kolekcjonerska Książka z Naklejkami

BIONICLE

Promocyjne

Kroniki

Animacje

  • Animacje Promocyjne Bohrok (NK)
  • Animacje Promocyjne Toa Nuva (NK)
  • Tahu Nuva kontra Kohrak (NK)

Gry online

Gry wideo

Płyty CD

  • Płyta promocyjna Toa Nuva

Zobacz też[]

Linki zewnętrzne[]