FANDOM

Kohrak Va
Kohrak Va Set
Bohrok Va
Narzędzia Pazurki
Status Wyłączone

Kohraki Va to Bohroki Va pomagające rojom Bohroków Kohraków.

Historia

Kohraki Va są dziełem Wielkich Istot. Zostały stworzone do pomocy Kohrakom w oczyszczeniu wyspy-kamuflażu Wielkiego Ducha Mata Nui.

Kohraki Va spod wyspy Mata Nui zostały przedwcześnie przebudzone przez Makutę Teridaxa po jego porażce z rąk Toa Mata i rozpoczęły swoją misję pomocy Kohrakom, dostarczając im Krana w miejsce tych straconych podczas walk z Toa. Kohraki Va były pierwszymi Va napotkanymi przez Toa Mata, kiedy razem z Kohrakami i Tahnokami przypuściły atak na Ta-Koro.

Po pokonaniu królowych Bahrag, Kohraki Va przestały służyć rojom i zostały przeprogramowane przez mieszkańców Mata Nui do naprawy szkód wyrządzonych podczas inwazji Bohroków. Jednakże, kiedy Bohrok-Kal zostały przebudzone, Va na powrót zaczęły im pomagać. Po porażce Bohrok-Kal z rąk Toa Nuva, Va powróciły do swych gniazd.

Kiedy Toa Nuva uwolnili Bahrag w ramach przygotowań do przebudzenia Wielkiego Ducha, Kohraki Va pomagały Kohrakom w oczyszczaniu Mata Nui. Wykonawszy swe zadanie, Va zostały na powrót uśpione.

Cechy i umiejętności

Comic Kohrak Va Rebuilding Ko-Koro

Przeprogramowane Kohraki Va pomagają odbudować wioskę Ko-Koro

Kohraki Va mogą poruszać się po ścianach o nachyleniu nawet dziewięćdziesięciu stopni, wykorzystując swoje pazurki. Zawsze są gotowe do obrony roju Kohraków, poświęcając dla nich nawet życie. Mają też dokuczliwy zwyczaj wydawania cichych pisków, przypominających śmiech.

Narzędzia

Kohraki Va wyposażone są w pazurki do wspinaczki. Krana przenoszone przez Kohraki Va robią się białe.

Informacje o zestawie

Kohrak Va został wydany jako mały zestaw w 2003 roku. Posiada Krana koloru białego. Zestaw składa się z 28 elementów i jest częścią kombineru Ptaka Łowieckiego Mata Nui, razem z Nuhvokiem Va. Łącząc części Kohraka Va z Gahlokiem Va, można z kolei zbudować Hapakę.

Artykuł o zestawie 8551 Kohrak Va na Legopedii.

Pojawienia

Książki Komiksy Multimedia

Powieści

Przewodniki

Inne

BIONICLE

Płyty CD

Zobacz też

Linki zewnętrzne