FANDOM

"Bezsilni? Toa Nuva nigdy nie są bezsilni! Zrównamy was z ziemią!"
Toa Nuva Lewa do Bohrok-Kal
Komiks 10: Bezsilni!
Comic10-Powerless
Komiks
Alternatywny tytuł Nadejście Kal!
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Randy Elliott

Bezsilni! to dziesiąty komiks z serii BIONICLE. Był sprzedawany wraz z wydaniem magazynu LEGO na styczeń-luty 2003 roku.

Streszczenie

Toa Nuva Kopaka ratuje się przed upadkiem, zaczepiając swoje ostrza o szczelinę górską.

W międzyczasie Bohrok-Kal wykradają pozostałe Symbole Nuva - Toa tracą swoje moce.

Nuju ratuje Kopakę przy użyciu swej maski, a Toa wkrótce potem znajdują Bohrok-Kal w Po-Wahi. Bohrok-Kal pytają Toa gdzie znajdują się Bahrag. Lewa atakuje Gahloka-Kal, ale ten po prostu magnetyzuje stopy Toa do ziemi. Onua chce rzucić w nich głazem, ale Pahrak-Kal zmienia głaz z magmę, nim Toa może nim cisnąć.

Tahu używa swej Hau Nuva, by ochronić pozostałych Toa, ale Nuhvok-Kal używa mocy Grawitacji, by powalić Toa Ognia. Wtedy Tahnok-Kal, Kohrak-Kal i Lehvak-Kal używa kolejno mocy Błyskawic, Dźwięku i Próżni, by powalić przeciwników i pozbawić przytomności. Gdy Toa się budzą, próbują obmyślić plan. Tahu dzieli Toa na dwie drużyny - Gali, Pohatu i Onua mają odnaleźć Bahrag, a Tahu, Kopaka oraz Lewa będą gonić Bohrok-Kal i spróbują ich spowolnić. Onua sugeruje, by poszukać innych Kanohi Nuva, mówiąc, że w obecnej sytuacji przyda im się każda moc. Po ustaleniu planu Toa przysięgają, że pokonają Bohrok-Kal.

Postacie

Zobacz też

Linki zewnętrzne