FANDOM

"Idźcie, moje dzieci, i obróćcie Światło w Ciemność!"
Makuta Teridax do Rahkshi
Powstanie Rahkshi!
RiseoftheRahkshi
Komiks
Alternatywny tytuł Uwolnij Rahkshi!
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Randy Elliott

Powstanie Rahkshi! to trzynasty komiks z serii BIONICLE. Był sprzedawany wraz z wydaniem magazynu LEGO na lipiec-sierpień 2003 roku.

Streszczenie

Makuta powrócił i dowiaduje się o znalezieniu Maski Światła. Chcąc zabić herolda i powstrzymać nadejście Siódmego Toa, uwalnia Rahkshi Lerahka, Panrahka i Guurahka. Trójka Rahkshi atakuje Tahu i Gali, którzy próbują powstrzymać ich przed dotarciem do Po-Koro. Lerahk atakuje Tahu, ale nie trafia, z kolei Guurahk tworzy dziurę w ziemi, w którą Gali wpada. Toa Wody łapie się jednak krawędzi. Nim Guurahk może zrzucić Gali w przepaść, Lewa atakuje go od tyłu, lecz winorośl, na której zwisa, zostaje przerwana przez Guurahka.

Lerahk używa swojej trucizny, by uwięzić Toa, a następnie trzej Rahkshi zrzucają na nich klif - Toa Nuva zostają uwięzieni pod gruzami. Rahkshi kontynuują marsz do Po-Koro.

Teridax decyduje się uwolnić następną trójkę Rahkshi - Turahka, Kurahka i Vorahka

Tymczasem, Turaga Whenua wyjaśnia Pohatu i Onule, czym są Kraata, a następnie pokazuje Toa jaskinię w Po-Wahi, w której Turaga w sekrecie przechowywali tysiące Kraata w zastoju. Nagle pojawiają się Rahkshi i powodują zawalenie się sklepienia. Toa i Turaga udaje się umknąć bez szwanku, ale trzęsienie rozbija kontenery Kraata i uwalnia stworzenia.

W tym samym czasie Kopaka przybywa w miejsce nieopodal Po-Koro, gdzie Toa mieli się spotkać, i zostaje zaatakowany przez wszystkich sześciu Rahkshi.

Postacie

Zobacz też

Linki zewnętrzne