FANDOM

Komiks 14: Koniec gry
419px-Endgame Cover
Alternatywny Tytuł Bitwa o Moc
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Leigh Gallagher

Komiks 14: Koniec gry jest czternastą częścią komiksu serii Ignition i drugim komiksem z drugiej połowy 2008.

Streszczenie

Gali, szlachetna Toa Wody, właśnie walczyła z Kriką, członkiem Bractwa Makuty. Kiedy wydawało się, że Toa zginie, nagle znikąd pojawił się strumień światła, który powala Krikę. Gali odwraca się, i dowiaduje się, że ten strumień światła był pochodził od Takanuvy, Toa Cienia i Światła.

Póżniej, kiedy Toa Nuva, Takanuva, i Toa Ignika spotkali się i dyskutowali, Takanuva powiedział im, że kiedy Mata Nui się przebudzi, Burza Energii zniszczy Karda Nui. Ośmiu Toa postanawia stoczyć ostateczną walkę z Makuta, w której Lewa i Gali tworzą burzę, a Takanuva używa swej mocy Światła.

W czasie otwartej walki, Tahu kładzie wszystkie sześć Kamiennych Kluczy na symbolu Codrexu. Kiedy tarcza ochronna znika, Toa Nuva wlatują do wnętrza Codrexu. Kiedy Tahu leci ostatni, Antrozowi również udaje się przejść przez ścianę. Toa Nuva docierają do pokoju wypełnionego maszynerią i sześcioma otworami prowadzącymi w dół. Kopaka myśli, że te otwory to pomieszczenia, które prowadzą do Kanistrów Toa. Onua wciska guzik na panelu kontrolnym i szóstka Toa spada w dół Codrexu.

Głęboko pod Codrexem, trzy srebrne kule zaczynają pękać i odsłaniają przed Toa Rockoha T3, Jetraxa T6 i Axalarę T9. Kopaka zamierza wsiąść do Jetraxa, ale Antroz szybko kradnie pojazd Kopaki i leci, a Jetrax powoduje u niego przemianę i służy mu jako "oczy. Lewa i Pohatu wskakują na Axalarę i Rockoha i rozpoczynają pościg za Antrozem.

Pohatu próbuje zatrzymać Jetraxa T6 za pomocą kamiennych kolców i kamiennej dłoni, ale Antroz niszczy te pułapki i strzela w Pohatu z trzech Skyblasterów umieszczonych na Jetraxie. Lewa pilotuje Axalarę, a Antroz zawraca Jetraxa i obaj wojownicy ruszają przeciw sobie, tym samym rozpoczynając ostateczny pojedynek. Antroz mówi Lewie, że Toa przegra i zginie.

Bohaterowie

Link

Tu możesz zobaczyć ten komiks po angielsku