FANDOM

"Żadne słowa nie są w stanie oddać ogromu tej bitwy, więc nawet nie będziemy próbować."
— Narrator
Koniec Gry
419px-Endgame Cover
Komiks
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Leigh Gallagher

Koniec Gry to czternasty komiks z serii BIONICLE Ignition oraz trzeci z podserii Bitwa o Moc.

Streszczenie

Makuta Krika, po pokonaniu Toa Nuva Gali, zabierają ją głębiej w bagno, gdzie mówi jej, by opuściła Karda Nui, bowiem jeśli Toa Nuva przebudzą Mata Nui, to skażą świat na zagładę. Wtedy pojawia się Takanuva i atakuje Krikę - Makuta wycofuje się w głąb bagna.

Jakiś czas później Toa Nuva, Takanuva i Toa Ignika zbierają się razem, by obmyślić plan działania. Takanuva przy okazji przekazuje im wieści, że po przebudzeniu Wielkiego Ducha rozpętają się Burze Energii, które zniszczą wszystko w Karda Nui. Wojownicy przypuszczają ostatni zmasowany atak na Makuta, podczas którego Lewa i Gali tworzą burzę z piorunami, a Takanuva strzela pociskami Światła.

Podczas walki Tahu zyskuje na czasie, by umieścić Kamienny Klucz we wnęce Codrexu. Tarcza obronna opada, a Toa Nuva wlatują do środka. Nim Tahu ponownie uruchamia tarczę, Antroz wkrada się do środka, niezauważony przez Toa. Toa Nuva docierają do pomieszczenia pełnego urządzeń i z sześcioma wnękami na podłodze - Kopaka zdaje sobie sprawę, że to tutaj musiały być trzymane ich kanistry Toa. Onua wciska przycisk na konsolecie, co sprawia, że podłoga Codrexu zaczyna się obniżać.

Na dole wznoszą się trzy srebrne kule i pękają po chwili, ujawniając trzy pojazdy - Rockoha T3, Jetraxa T6 oraz Axalarę T9. Kopaka jest o krok od zasiądnięcia za sterami Jetraxa, lecz wtedy pojawia się Antroz i kradnie pojazd, który zaczyna służyć mu jako nowe "oczy". Pohatu i Lewa zasiadają za sterami kolejno Rockoha T3 oraz Axalary T9 i ruszają w pościg za Antrozem.

Pohatu próbuje powstrzymać Jetraxa T6 za pomocą kamiennych kolców i kamiennej dłoni, ale Antroz unika wszystkich jego ataków i zestrzeliwuje Pohatu przy użyciu zamontowanego na Jetraxie Miotacza Midak. Lewa kieruje Axalarę wprost na Jetraxa i oznajmia Antrozowi, że tylko jeden z nich przeżyje tę walkę. Antroz mówi Toa, by szykował się na śmierć.

Postacie

Zobacz też

Linki zewnętrzne