FANDOM

"Spałem tak długo. Moje sny spowijał mrok. Lecz teraz się przebudziłem. Teraz moje rozrzucone elementy złączyły się w jedno. Teraz jestem całością. A ciemność nie może stanąć mi na drodze."
Toa Mata Kopaka
Przybycie Toa
Comic1
Komiks
Alternatywny tytuł Sześciu Bohaterów - Jedno Przeznaczenie
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Carlos D'Anda

Przybycie Toa to pierwszy komiks w serii BIONICLE.

Streszczenie

Comic1-TheComingoftheToa2

Alternatywna okładka

Komiks zaczyna się podczas zbudzenia Kopaki, który wychodzi se swojego kanistra i składa się w całość przed krabami Ussal. Następnie udaje się w kierunku gór, gdzie spotyka Ko-Matoranina Matoro. Toa Lodu bierze Matoranina za wroga i atakuje go. Jednakże, wkrótce zdaje sobie sprawę, że Matoro nie jest wrogiem, po czym jest informowany o jego wezwaniu na wyspę Mata Nui i misji znalezienia masek Kanohi.

Później Toa i Matoranin wyruszają na spotkanie z Turagą Nuju. Po drodze zostają zaatakowani przez Nui-Ramę, która zrzuca Matoro z klifu. Kopaka szybko ratuje Matoranina i razem upadają na płynący strumień wody, który Toa następnie zamraża.

Wkrótce spotykają Turagę Nuju, który mówi Kopace więcej o jego misji oraz o kłopotach, których przysparza im Makuta. Potem mówi mu, by zaczął szukać masek, oznajmiając, że pierwsza z nich znajduje się w "miejscu dalekowzroczności". Kopaka udaje się na Górę Ihu, by znaleźć swoją pierwszą maskę, Kanohi Hau.

Podczas wspinaczki Kopaka spotyka Pohatu, który przez przypadek grzebie go pod stosem kamieni podczas ćwiczenia swoich mocy. Po uwolnieniu Kopaka niechętnie pozwala Toa Kamienia mu towarzyszyć. Wkrótce potem Kopaka odnajduje maskę, sprawdza jej działanie i szybko schodzi z góry razem z Pohatu. Wkrótce natrafiają na pozostałą czwórkę Toa Mata.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • Ten komiks został wydany również w 2003 roku na Comic-Conie z nową okładką i małymi zmianami.
  • W niektórych miejscach na świecie ponownie wydany komiks był pakowany z zakażoną Kanohi Hau Nuva.

Zobacz też

Linki zewnętrzne