Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
"Leć do domu, kreaturo. Przekaż swemu panu, że bitwa zakończyła się porażką... ale wojna jest daleka od końca."
Nidhiki
Walka w Powietrzu
Comic20-StruggleintheSky
Komiks
Alternatywny tytuł Zagrożenie ze strony Mrocznych Łowców
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Randy Elliott

Walka w Powietrzu to dwudziesty komiks BIONICLE i piąty z serii BIONICLE: Metru Nui. Był sprzedawany wraz z wydaniem magazynu LEGO na wrzesień-październik 2004 roku.

Streszczenie[]

Nidhiki i Krekka szukają Toa. Ten pierwszy oznajmia, że złapanie Toa Metru będzie cięższe od pojmania Toa Lhikana. Podejrzewa, że ich cele skryły się na pokładzie Sterowca, przelatującego nad ich głowami.

W międzyczasie Vahki atakują Vakamę, Nokamę i Matau, gdy Toa zastanawiają się nad następnym krokiem. Toa wkrótce pokonują Vahki, twierdząc cały czas, że nie są przestępcami, a wtedy dwaj Mroczni Łowcy wchodzą na pokład Sterowca. Nidhiki prowokuje Vakamę, który rzuca się na niego. Krekka zamraża go w powietrzu przy użyciu Kanoka Zamrożenia - Toa Ognia spada, a upadek grozi roztrzaskaniem i śmiercią. Nim jednak do tego dochodzi, Matau łapie Vakamę.

Tymczasem Teridax, podając się za Turagę Dume, przekazuje rozkazy Vahki w momencie, gdy wraca do niego Nivawk z informacjami o postępach Mrocznych Łowców. Makuta nakazuje Rahi odlecieć i obserwować wydarzenia, mające miejsce na pokładzie Sterowca.

Nokama niszczy platformę, na której stoi Nidhiki, przez co Mroczny Łowca uderza twardo o ziemię. Vakamie udaje się podgrzać lód na tyle, by się z niego wyswobodzić. Matau unika wystrzelonego przez Krekkę Kanoka. Przy użyciu innego dysku Vakama teleportuje Krekkę poza Sterowiec - Mroczny Łowca spada na ziemię. Wygrawszy walkę z Mrocznymi Łowcami, Toa odlatują.

Nidhiki rozmyśla, czy ich nie gonić, ale decyduje się znaleźć Krekkę. Oznajmia też, że, choć przegrali tę bitwę, to większa walka jest daleka od końca.

Postacie[]

Ciekawostka[]

  • Gdzieniegdzie komiks był sprzedawany ze złotą Kanohi Vahi.

Zobacz też[]

Linki zewnętrzne[]

Advertisement