FANDOM

"Leć do domu, kreaturo. Przekaż swemu panu, że bitwa zakończyła się porażką... ale wojna jest daleka od końca."
Nidhiki
Walka w Powietrzu
Comic20-StruggleintheSky
Komiks
Alternatywny tytuł Zagrożenie ze strony Mrocznych Łowców
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Randy Elliott

Walka w Powietrzu to dwudziesty komiks BIONICLE i piąty z serii BIONICLE: Metru Nui. Był sprzedawany wraz z wydaniem magazynu LEGO na wrzesień-październik 2004 roku.

Streszczenie

Nidhiki i Krekka szukają Toa. Ten pierwszy oznajmia, że złapanie Toa Metru będzie cięższe od pojmania Toa Lhikana. Podejrzewa, że ich cele skryły się na pokładzie Sterowca, przelatującego nad ich głowami.

W międzyczasie Vahki atakują Vakamę, Nokamę i Matau, gdy Toa zastanawiają się nad następnym krokiem. Toa wkrótce pokonują Vahki, twierdząc cały czas, że nie są przestępcami, a wtedy dwaj Mroczni Łowcy wchodzą na pokład Sterowca. Nidhiki prowokuje Vakamę, który rzuca się na niego. Krekka zamraża go w powietrzu przy użyciu Kanoka Zamrożenia - Toa Ognia spada, a upadek grozi roztrzaskaniem i śmiercią. Nim jednak do tego dochodzi, Matau łapie Vakamę.

Tymczasem Teridax, podając się za Turagę Dume, przekazuje rozkazy Vahki w momencie, gdy wraca do niego Nivawk z informacjami o postępach Mrocznych Łowców. Makuta nakazuje Rahi odlecieć i obserwować wydarzenia, mające miejsce na pokładzie Sterowca.

Nokama niszczy platformę, na której stoi Nidhiki, przez co Mroczny Łowca uderza twardo o ziemię. Vakamie udaje się podgrzać lód na tyle, by się z niego wyswobodzić. Matau unika wystrzelonego przez Krekkę Kanoka. Przy użyciu innego dysku Vakama teleportuje Krekkę poza Sterowiec - Mroczny Łowca spada na ziemię. Wygrawszy walkę z Mrocznymi Łowcami, Toa odlatują.

Nidhiki rozmyśla, czy ich nie gonić, ale decyduje się znaleźć Krekkę. Oznajmia też, że, choć przegrali tę bitwę, to większa walka jest daleka od końca.

Postacie

Ciekawostka

  • Gdzieniegdzie komiks był sprzedawany ze złotą Kanohi Vahi.

Zobacz też

Linki zewnętrzne