FANDOM

"Przysięgam, po raz ostatni zgodziłam się na jednej z twoich pomysłów, Matau."
Toa Hordika Nokama
Wisząc na Włosku
Comic26-HangingbyaThread
Komiks
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Randy Elliott

Wisząc na Włosku to dwudziesty szósty komiks BIONICLE i jedenasty z serii BIONICLE: Metru Nui. Był sprzedawany wraz z wydaniem magazynu LEGO na wrzesień-październik 2005 roku.

Streszczenie

Comic26-HangingbyaThread2

Alternatywna okładka

Onewa i Vakama udają się do Archiwów, by ocalić pogrzebanych Nuju, Whenuę, Kualusa i Bomongę. Kłócą się przez chwilę jak to zrobić. Bomonga i Whenua zostali już wyciągnięci - Vakama i Onewa pomagają Nuju i Kualusowi wydostać się spod sterty odłamków.

W międzyczasie Nokama i Matau wiszą na nici, otoczeni przez Visoraki. Nokama wyraża swoje niezadowolenie z zaistniałej sytuacji. Nagle Matau łapie Nokamę i ściąga ją w dół - Toa Hordika spadają, lecz odbijają się od sieci i wystrzeliwują z powrotem w górę. Oboje Toa łapią się raz jeszcze sieci. Po krótkiej rozmowie kierują się do Koloseum.

Później, Matau zastanawia się z Nokamą jak zaatakować następną wieżę Visoraków. Nagle Toa Powietrza zauważa jednego Visoraka i atakuje go, lecz okazuje się, że towarzyszą mu inne Visoraki. Nokama ratuje Matau podmuchem Wody, po czym pomaga mu wstać i schować się za rogiem budynku. Wystając zza niego, zauważają Taran Bojowy Visoraków. Dwoje Hordika chowają się pod taranem, niezauważeni, i w ten sposób docierają za mury wieży strażniczej.

Roodaka zabija posłańca, który przyniósł jej wieści, że Toa Hordika i Rahaga udało się uciec. Następnie zauważa, że Taran Bojowy jest uszkodzony, i nakazuje Visorakomi spalić go w piecu.

Postacie

Ciekawostka

  • Jedna z kwestii Matau - "Przybyliśmy, sprawdziliśmy, wszechzwyciężyliśmy" - nawiązuje do znanego cytatu Juliusza Cezara - "Przybyłem, zobaczyłem, zwyciężyłem".

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Komiks w języku angielskim