FANDOM

"Znam takich jak wy, Piraka. Już od stu wieków spoglądam złu prosto w oczy. Robi mi się od tego niedobrze."
Axonn
Zemsta Axonna
Ignition2-VengeanceofAxonn
Komiks
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Stuart Sayger

Zemsta Axonna to drugi komiks z serii BIONICLE Ignition. Był sprzedawany wraz z wydaniem Magazynu LEGO na maj-czerwiec 2006 roku.

Streszczenie

Wszyscy Piraka poza Hakannem walczą między sobą. Zaktan przerywa walkę, bowiem wie, że Piraka nie znajdą Maski Życia jeśli będą ze sobą walczyć. Po krótkiej wymianie zdań między Thokiem a Reidakiem, Zaktan podejmuje i przypomina, że ich siódmy towarzysz, Vezon, zdradził ich i uciekł. Zaktan nakazuje Reidakowi i Thokowi znaleźć go. Dwaj Skakdi natrafiają na kanister, w którym zdrajca dotarł na Voya Nui, i stwierdzają, że nie może być daleko. Widząc ślady jego stóp, podążają tropem.

Nagle, ziemia pod ich stopami rozdziela się na dwoje, a Skakdi ledwo udaje się złapać krawędzi przepaści. Po chwili staje nad nimi Axonn, podnosi i zderza ze sobą, a następnie rzuca na ziemię. Przy okazji daje znać o swojej niechęci do Piraka oraz wyjawia, że Vezon służy teraz Masce Życia. Dwaj Piraka próbują kontratakować, ale na darmo. Axonn szykuje się do zadania ostatecznego ciosu Piraka, gdy nagle zostaje potraktowany strumieniem energii, który uderza w jego plecy i powala go. Brutaka, odpowiedzialny za ten atak, mówi, jak to zawsze strzegł pleców Axonna, gdy współpracowali ze sobą, oraz oznajmia, że wyspa należy teraz do niego.

Gdzie indziej, na brzeg wyspy wyrzuconych zostaje sześć Kanistrów Toa. Po tym, jak pojemniki zostają uderzone błyskawicami z Czerwonej Gwiazdy, z ich wnętrza wychodzą Toa Inika.

Postacie

Zobacz też

Linki zewnętrzne