FANDOM

Komiks 4: Przed Burzą
MOX NUVA
Alternatywny Tytuł Za zwycięstwo, za chwałę, za moc
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Pop Mhan

'Przed Burzą to czwarty komiks z serii BIONICLE: Glatorian.

Fabuła

Crotesius pilotujący Cendoxa V1 trenował z Kirbrazem i Scodoniusem pilotującymi Kaxiuma V3 do meczu areny. Wkrótce Kaxium rozdzielił się na 2 pojazdy. Crotesius zyskał przewagę i wystrzelił Thornaxa w Kirbaza. Agori zatrzymali się i rozpoczęli dyskusję na temat ataku na Atero oraz plemieniu Skały. Kirbraz wierzył, że zobaczyli ostatnie Skralle, ale nikt nie zdawał sobie sprawy z dwóch Skralli obserwujących agori z dystansu.

Ackar i Strakk walczyli na arenie w Vulcanus. Ackar powalił Strakka i spytał się go czy się podda. Glatorianin Lodu zgodził się. Kiedy zwycięzca się odwrócił Strakk rzucił w niego toporem. Miał właśnie dobić Ackara, ale w ostatniej chwili przeszkodził mu Mata Nui. Strakk szybko zmienił cel na Mata Nui, uzbrojonego jedynie w żądło Voroxa i Tarczę. Pomimo protestu Ackara Strakk zaatakował Mata Nui. Uzyskał przewagę i zamierzał zaatakować, lecz Mata Nui obronił się żądłem Voroxa, które dotknęło Igniki i zmieniło się w miecz. Zaskoczony Strakk upadł. Mata Nui kazał mu się poddać. Glatorianin wkrótce odszedł. W domu Ackara, Mata Nui i Ackar rozmawiali. Przerwał im Metus. Kiedy wyszedł, Mata Nui opowiedział Ackarowi o swoim świecie. Kiina, która podsłuchiwała rozmowę podeszła i cieszyła się, że są inne światy oprócz Bara Magna. Zgodziła się zaprowadzić Mata Nui do Laboratorium Wielkich Istot, gdzie odkryła starożytną technologię. W zamian chciała by zabrał ją ze sobą do swego świata.

Podróżując przez kanion Thornatusem, zostali zaatakowani przez Łowców Kości. Nie mieli szczęścia,gdyż jedyną drogę ucieczki zablokował Skopio.

Postacie

Komiksy
BIONICLE Glatorian:
2009-2010
2009: Komiks 1: Piaski Bara Magna | Komiks 2: Upadek Atero | Komiks 3: Odrodzenie Bohatera | Komiks 4: Przed Burzą | Komiks 5: Dolina Strachu

2010: Komiks 6: Za Wszelką Cenę | Komiks 7: Odrodzenie

BIONICLE | BIONICLE: Metru Nui | BIONICLE: Ignition | BIONICLE: Glatorian | Promocyjne Książki Komiksowe