FANDOM

Ten artykuł dotyczy komiksu z podserii Saga Bohroków. Być może chodzi ci o promocyjny komiks McDonald's.
"Tak długo jak nasz lud jest zagrożony, nie możemy być jedynie wojownikami."
Toa Mata Tahu
W Głąb Gniazda
Comic6-IntotheNest
Komiks
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Carlos D'Anda

W Głąb Gniazda to szósty komiks z serii BIONICLE i trzeci z podserii zwanej Sagą Bohroków. Był sprzedawany z wydaniem Magazynu LEGO na maj-czerwiec 2002 roku.

Streszczenie

Podczas gdy Onua szuka Lewy, Kopaka pokazuje Tahu wejście do Gniazd Bohroków. Przekonuje Toa Ognia, by nie szarżował do środka bez wszystkich Krana, co Tahu chciał od razu uczynić. Kopaka następnie mówi Tahu, co się dzieje z pozostałymi Toa.

Gdzie indziej, Onua znajduje Lewę, który znajduje się pod kontrolą Krana i atakuje Toa Ziemi. Onule udaje się przekonać go, by zdjął Krana, a następnie Toa Ziemi oddaje Toa Powietrza jego złotą maskę, którą znalazł w garści Lehvaków Va. Onu-Matoranie, którzy przybyli z Onuą, używają Boxorów, by powstrzymać szarżujący rój Lehvaków. Lewa oznajmia, że wskutek noszenia Krana dowiedział się więcej o roju, oraz że stanowi on ogromne zagrożenie dla Mata Nui.

Tymczasem, Pohatu i Gali są gonieni przez Tahnoki. Pohatu tworzy dookoła nich ścianę kamienia, a Gali zatapia je.

Po zrozumieniu, że mają wszystkie potrzebne Krana, Toa spotykają się i decydują wejść do gniazda. Lewa zdaje sobie wtedy sprawę, że to Makuta uwolnił Bohroki. W drodze na dół, Tahu mówi Onule, by pilnował Lewy - Toa Ognia wciąż ma problem z zaufaniem Toa Powietrza po tym, jak znalazł się pod wpływem roju. W międzyczasie Pohatu zauważa, że tunel jest zbyt gładki - nie mógł zostać stworzony przez Matoran albo Bohroki. W tym samym momencie Lewa martwi się, że Krana wciąż jakoś go kontroluje. Kopaka zapewnia go, że powstrzyma go, jeśli tak jest.

Tahu wychodzi na prowadzenie i sprawdza wejście, ale zostaje uwięziony w Gnieździe Bohroków, w którym budzą się kolejne maszyny. Wyżej, Lewa doznaje wizji o Exo-Toa. Pięcioro Toa nie może ruszyć dalej z powodu niezniszczalnej ściany na ich drodze. Gdy Pohatu i Onua próbują zniszczyć ścianę, z drugiej strony zaczyna płynąć lawa, więżąc Toa z obu stron.

Postacie

Zobacz też

Linki zewnętrzne