FANDOM

"Ta wyspa wiele wycierpiała z rąk Bohroków... jej rzeki zamarzły, góry obróciły się w pył, a dżungle w ruinę... ale przysięgam, na całą moc, którą posiadam, Mata Nui będzie wolna!"
Toa Mata Tahu
Co czai się poniżej
WhatLurksBelow
Komiks
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Carlos D'Anda

Co czai się poniżej to siódmy komiks z serii BIONICLE i czwarty z podserii zwanej Sagą Bohroków. Był sprzedawany z wydaniem Magazynu LEGO na lipiec-sierpień 2002 roku.

Streszczenie

Gali streszcza obecną sytuację Toa i boi się, że zawiodą. Kopaka zatrzymuje na chwilę nadchodzącą lawę przy użyciu swych mocy Lodu, ale Pohatu i Onua nie są w stanie zniszczyć kamiennej ściany. Lewa zdaje sobie wtedy sprawę, że ściana jest tylko iluzją, co pozwala Toa przejść przez nią i umknąć lawie.

Tahu niszczy Gniazdo Bohroków, podgrzewając powietrze na tyle, by ciśnienie je zniszczyło, a następnie wpada do pomieszczenia, w którym znajdują się pozostali Toa. Wszyscy spadają przez dziurę w podłożu, lecz używają swoich mocy lewitacji, by bezpiecznie wylądować. Na dole znajdują wnęki, w które wpasowują się Krana - te Krana odblokowują sześć ścieżek. Toa wybierają po jednej ścieżce, a na ich końcach znajdują pancerze Exo-Toa, które przywdziewają.

Podczas gdy grupa Matoran broni Ta-Koro przed rojem Lehvaków za pomocą Boxorów i pułapek, Toa mkną dalej i znajdują Bahrag, które zamierzają usunąć Toa. Ci używają Elektro-Rakiet Exo-Toa, by zepchnąć Bahrag na środek komnaty, to jednak zwiększa moc Bahrag na tyle, że pociski Toa nie przynoszą już efektów. Bahrag oznajmiają, że Mata Nui zostanie oczyszczona z wszystkiego, co nie powinno na niej być, ku rozpaczy Toa.

Postacie

Zobacz też

Linki zewnętrzne