FANDOM

Komiks 7: Odrodzenie
250px-Comic 7 Rebirth
Komiks
Zewnętrzny/Alt. Tytuł Koniec Podróży Część 2: Odrodzenie
Autor Greg Farshtey
Ilustrator(zy) Pop Mhan

Odrodzenie to siódmy komiks z serii BIONICLE Glatorian, drugi z podserii "Kres Podróży" i zarazem ostatni komiks Bionicle.

Streszczenie

Tahu wchodzi do groty gdzie widzi Ignikę, z której wydobywa się głos Mata Nui. Po chwili Tahu przemienił się w jego dawną formę. Następnie zobaczył złotą zbroję i Takanuvę.

Takanuva krzyknął i po chwili rozległ się wybuch. To Makuta wywołał ten wybuch i rozrzucił zbroję po pustyni. Gresh chciał zaatakować ich, ale szybko sobie uświadomił, że są przyjaciółmi.

Nagle przed stopami wylądował mu kawałek złotej zbroi. Następnie przenosimy się do walki Mata Nui z Teridaxem. Na pustyni widzimy jak Takanuva atakuje dwóch Rahkshi Wzroku Cieplnego. Takanuva używa swojej mocy hologramu własnej osoby i przeciwnicy niszczą się sami. Niedaleko Tahu walczy z Nektannem, po kilku ciosach Tahu ogłusza Nektanna. Teridax chciał przesunąć dwa księżyce Bara Magna w stronę planety. Mata Nui popchnął Teridaxa w stronę Bara Magna. Gresh pokonał Łowców Kości i zabrał element złotej zbroi.

Gresh dał im kolejny element. Nagle zobaczyli hordy Rahkshi Wzroku Cieplnego. Tahu założył złotą zbroję i użył jej przeciwko wrogom. Rahkshi padły zniszczone na ziemię. Teridax odczuł ból i Mata Nui popchnął go i uderzył o księżyc. Teridax spadł z wielkim hukiem. Mata Nui użył swojej mocy i całe Bara Magna porosła roślinność. Mata Nui upadł i pojawiła się Maska Ignika. Matoranie i Agori zjednoczyli się i będą żyć najprawdopodobniej na Bara Magna.

Postacie

Linki zewnętrzne

Komiksy
BIONICLE Glatorian:
2009-2010
2009: Komiks 1: Piaski Bara Magna | Komiks 2: Upadek Atero | Komiks 3: Odrodzenie Bohatera | Komiks 4: Przed Burzą | Komiks 5: Dolina Strachu

2010: Komiks 6: Za Wszelką Cenę | Komiks 7: Odrodzenie

BIONICLE | BIONICLE: Metru Nui | BIONICLE: Ignition | BIONICLE: Glatorian | Promocyjne Książki Komiksowe