Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Ten artykuł dotyczy komiksu wydanego za pośrednictwem McDonald's w 2002 roku. Być może chodzi ci o książkę.
"Niegdyś wyspa Mata Nui była rajem, miejscem pokoju i szczęścia. Lecz nagle pojawił się Makuta i przywiódł ciemność do krainy. Wydawało się, że wszystko stracone... aż pojawiło się sześcioro legendarnych bohaterów - Toa."
Turaga Nokama
Opowieść Toa
McDonald's 2 - Tale of the Toa
Komiks
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Carlos D'Anda

Opowieść Toa to drugi promocyjny komiks wydany za pośrednictwem McDonald's. Był później sprzedawany wraz z wydaniami gry karcianej BIONICLE: Przebudzenie Bohroków.

Streszczenie[]

Turaga Nokama dzieli się z Matoranami opowieściami o Toa Mata wokół ogniska w Ga-Koro - mówi, że Mata Nui była kiedyś rajem, ale potem pojawił się Makuta, przynosząc ciemność i strach. Jednakże pojawiło się sześcioro bohaterów - Tahu, Kopaka, Gali, Lewa, Onua i Pohatu - by ocalić wyspę. By to osiągnąć, musieli zebrać sześć wielkich Kanohi - Masek Mocy - i stawić czoła Rahi Makuty. Ostatecznie, po wielu potyczkach, dotarli do Mangaii, połączyli się w dwóch Toa Kaita - Akamaia oraz Wairuhę - i pokonali Manasy, a następnie Makutę. Jednakże, nawet po pokonaniu Makuty, spod ziemi wyłania się nowe zagrożenie - roje Bohroków.

Postacie[]

Zobacz też[]

Linki zewnętrzne[]

Advertisement