FANDOM

"Gdybym stracił włócznię, ty możesz stracić wszystko."
"Wydaje ci się, że można mnie pomylić z kimś, kto ma cokolwiek do stracenia."
Makuta Teridax i Brutaka, W ciemność
Konflikt Brutaki i Teridaxa
Noimage
Bitwa / Konflikt
Konflikt Brutaka staje przeciwko Maxilosowi aby uniemożliwić mu odtworzenie Kamienia Nui
Uczestnicy
  • Brutaka

Lokalizacja Wody w pobliżu Mahri Nui
Wynik Włócznia Artakhi przejęta przez Botara, Teridax opuszcza dla innej bitwy, Matoro ucieka

Konflikt Brutaki i Teridaxa był krótką bitwą, która miała miejsce między Brutaką i Makutą Teridaxem posiadajacym Maxilosa.

Cele

Brutaka

  • Pokonać Teridaxa i uniemożliwić mu odtworzenie Kamienia Nui.

Teridax

Streszczenie

Teridax zamroził Matoro w polu zastoju i zaczął rekonstruować Kamień Nui używając Włócznii Artakhi. Jednak Brutaka interweniował i strzelił grom energii w Teridaxa, zmuszając go do wycofania i opuszczenia włócznii. Teridax wystrzelił z siebie promień energii Cienia którym spudłował, a Brutaka uniknął strzału Teridaxa, dobierając buławę i krzycząc nazwę "Botar". Botar, wezwany przez użycie jego nazwiska, pojawił się i wziął z rąk Brutaki buławę, teleportując siebie i swoją buławę w bezpieczne miejsce. Teridax następnie zagroził, że zabije Brutakę za utratę buławy, ale Brutaka zignorował zagrożenie. Brutaka uwolnił Matoro, mówiąc mu, aby znalazł innych Toa Mahri, i wznowił bitwę. Teridax strzelił kolejną strzałą energii w Brutakę, ale eks-agent Zakonu Mata Nui wykorzystał swoją Kanohi Olmak i wysłał energię w Obszar Mroku. Brutaka następnie strzelił wybuchem energii z miecza w Teridaxa i wytrącił mu broń z jego rąk. Teridax wtedy użył mocy Grawitacji do rzucenia Brutaką w pobliską górę, ale Brutaka drwił z Teridaxa przez stwierdzenie, że rozpoznał Plan Teridaxa. Zirytowany, Teridax unieruchomił Brutakę w polu zastoju, ale wojownik z łatwością je zniszczył. Ponownie, Brutaka drażnił Teridaxa, mówiąc mu, że Hydraxon prawdopodobnie będzie chciał zniszczyć Ignika.

Po bitwie

Teridax zdecydował opuścić walkę i znaleźć Ignikę, podczas gdy Brutaka twierdził, że spotkają się znowu.

Pojawienia