FANDOM

Kuma-Nui
KumaNui
Rahi
Status Nieznany
Moc Żadne
Lokalizacja Sieć Fikou, Ta-Wahi (oba dawniej), Spherus Magna

Kuma-Nui to Rahi przypominające ogromne szczury.

Historia

Gatunek Kuma-Nui został stworzony przez Makuta przy użyciu Wirusów i płynnego Protodermis by być jednym z Rahi zamieszkujących Wszechświat Matoran.

Na Metru Nui, Kuma-Nui mieszkały w sieci Fikou pod archiwami oraz pod Ta-Metru i Ko-Metru.

Później, niewielka liczba tych Rahi wyemigrowała ma Mata Nui, gdzie mieszkały głównie wokół Ta-Wahi, a ponieważ były one szczególnie niebezpieczne, Ta-Koro regularnie wysyłało patrole, aby utrzymać je z dala od Matoran. Wiele z nich było zniewolone przez Makutę Teridaxa przy użyciu Zakażonych Kanohi.

Toa Mata Kopaka walczył z jednym, ale gdy strącił jego maskę, Kuma-Nui uciekł.

Po zniszczeniu Wszechświata Matoran przez Teridaxa, Kuma-Nui przeniosły się na zrekonstruowane Spherus Magna.

Cechy i zdolności

Kuma-Nui wydają się być równie dzikie jak Muaka lub Kane-Ra, a przynajmniej są tej samej wielkości,ale z dużymi pazurami i masywną szczęką wypełnioną zębami ostrymi jak brzytwa. Podobnie jak w dwa Rahi wyżej wymienione, mają gąsienice zamiast tylnych nóg.

Game Kuma-Nui

Kuma-Nui w Przygodach Matoran

Informacje o zestawie

Kuma-Nui może być zbudowany z Muaka i Kane-Ra, wydanych w 2001 roku. Ściskając brzuch, wysuwa swoją głowę do przodu, otwierając paszczę. Dwie maski przymocowane są do prętów, które po usunięciu powodują wypadnięcie ramion.

Pojawienia

Linki zewnętrzne