FANDOM

Kumo
Kumo
Matoranin
Klasa Le-Matoranin
Tytuł/Praca Metru Nui: Nieznana
Mata Nui: Wytwórca dysków
Maska Hau
Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

Kumo to jeden z Le-Matoran.

Biografia

Metru Nui

Na Metru Nui, Kumo żył i pracował w Le-Metru. Został pojmany przez Vahki pod komendą Makuty Teridaxa i uśpiony w Sferze Matoran. Uratowali go Toa Metru i przetransportowali na wyspę Mata Nui.

Mata Nui

Z powodu uśpienia, ciało Matoranina stało się mniejsze i słabsze. Pomagał on w budowie wioski Le-Koro pod przewodnictwem Turagi Matau.

Na Mata Nui, Kumo był najlepszym wytwórcą dysków w Le-Koro. Sprzedawał je za pięć kawałków bambusa. W czasie wojny z Makutą, Kumo i inni Le-Matoranie zostali zaatakowani przez Nui-Rama, lecz uratował ich Onua z pomocą pozostałych Matoran Powietrza.

Podczas ataku Bohroków, Kumo stracił swoją maskę i została ona zastąpiona przez Krana. Po zwycięstwie Boxorów, wszyscy Matoranie odzyskali swoje Kanohi. Po pokonaniu Bohrok-Kal przez Toa Nuva, Kumo został przebudowany w większą, silniejszą i zwinniejszą formę.

Powrót na Metru Nui

Kumo pomagał budować łodzie, dzięki którym on i inni Matoranie przedostali się na swoją rodzinna wyspę, Metru Nui. Pomagał w odbudowie miasta do czasu, gdy wyręczyła go i innych Matoran Włócznia Artakhi.

Spherus Magna

Po śmierci Teridaxa w bitwie na Bara Magna, Kumo wraz z resztą istot zamieszkujących Wszechświat Matoran wyemigrował na odrodzoną planetę Spherus Magna.

Pojawienia