FANDOM

"Tak wiele nie wiemy o naszej przeszłości. Może ktokolwiek wybudował ten labirynt ma coś wspólnego z nami?"
Toa Gali, Próby Toa
Labirynt Kontroli
Labirynt Kontroli
Miejsce
Status Nienaruszony
Położenie W pobliżu wyspy Okoto

Labirynt Kontroli to budowla znajdująca się na wschód od wyspy Okoto, widoczna z wybrzeża Regionu Dżungli.

Historia

Labirynt Kontroli został wybudowany przez plemię pierwotnych Okotan na wyspie opodal Okoto. Po walce między Ekimu i Makutą, legendarne Istoty Żywiołów ukryły Maskę Kontroli w labiryncie.

JTO Toa Entering Labyrinth

Wejście do labiryntu

Po połączeniu sił z Toa, wezwanymi na Okoto tysiące lat później, Istoty Żywiołów zaprowadziły bohaterów do labiryntu, a ci uznali budowlę za dziwnie znajomą. Tahu udało się otworzyć główne wejście poprzez dotknięcie go, a następnie Toa weszli do środka, prowadzeni przez światło. Wewnątrz musieli zmierzyć się ze zmieniającymi swe położenie wielkimi sześciennymi blokami z kamienia oraz z zamykającymi się ścianami.

Ostateczne dotarli do sali z sześcioma symbolami na podłodze, gdy zaczęły na nich spadać kamienne przeszkody. Pohatu i Ketar zatrzymali bloki, jednakże Istota Kamienia została później użyta przez Umaraka do kradzieży znajdującej się w podziemnej komnacie w centrum labiryntu Maski Kontroli. Łowcy skutecznie udało się opuścić labirynt, zrzucając osłabionego Ketara z klifu i zmuszając Toa do ratowania go, co dało mu szansę bezpiecznego oddalenia się wraz z maską Makuty. Drużyna następnie opuściła wyspę, by powrócić na Okoto.

Pojawienia

Toa Finding MoCo

Komnata z Maską Kontroli

Komiksy Multimedia

Pudełkowe

Seriale TV

Gry Wideo

Reklamy