FANDOM

"Zasępiony, Kopaka rozdzielił ostrze na dwa i przyłączył ich końce do stóp. W jednej chwili, on leciał w dół z góry na swoich łyżwach mocy, iskry latały jak ostrza protodermis przecinające przez lód."
— Narrator, Opowieści Masek
Lodowe Ostrze
Comic Ice Blade
Narzędzie
Status Nieużywana
Użytkownicy Kopaka Nuva
Funkcje Przewodzenie jego mocy Lodu, zamiana w łyżwy
Comic Ice Blade In Use

Kopaka zamrażający Turahka swym Lodowym Ostrzem

Ice Blade Animation

CGI Lodowe Ostrze

Lodowe Ostrze było Bronią Toa Toa Nuva Kopaka, razem z Lodową Tarczą. Mogą być używane w trzech sposobach - jako dwie bronie (jedna w każdej ręce), jako pojedyncza broń w ręce, albo jako środek transportu. Kopaka zawsze używał Lodowych Ostrzy w konfiguracji jednej broni aby mógł również dzierżyć Lodową Tarczę. Kiedy dołączą do jego stóp, Lodowe Ostrza Kopaki stają się lodowymi łyżwami, których mógł używać do jazdy w dół lodowego zbocza i ucieczki przed wrogami.

Kiedy Kopaka dostał Adaptacyjną Zbroję, jego Lodowe Ostrze zostało zastąpione Ostrzem Zamieci.

Przykład użycia

W czasie, gdy Rahkshi zaatakowali Ko-Koro, Kopaka użył swych Lodowych Ostrzy jako łyżw do poruszania się w dół góry, wraz z Takuą i Jallerem na jego Lodowej Tarczy, w BIONICLE: Maska Światła. Po odzyskaniu przytomności przez uderzenie podmuchu mocy Rahkshi, Kopaka użył lodowego podmuchu ze swych ostrzy by zrzucić latające Rahkshi do rzeki, a potem zamroził rzekę.

Informacje o zestawie

Lodowe Ostrza zostały wydane w zestawie Kopaka Nuva 2003.

Trivia

  • Lodowe Ostrza można było zdobyć też,kupując zestaw LEGO Alpha Team z 2004r.