FANDOM

"Przechylając się na swoich tnących odnóżach, bestia rozdziawiła paszczę, odsłaniając ostre białe zęby i uwalniając syk tak silny, że bohaterowie mogli poczuć jego wstrętny oddech na drugim końcu mostu."
— Narrator, Wyspa Zaginionych Masek
Lord Pająków Śmierci
Set Lord of Skull Spiders
Armia Czaszek
Broń Złota Maska Pająków Śmierci
Moce Widzenie w ciemności, jad, sieci
Status Martwy
Miejsce pobytu Miasto Twórców Masek

Lord Pająków Śmierci był władcą Pająków Śmierci, który strzegł wejścia do Miasta Twórców Masek na Okoto.

Biografia

Tysiące lat po starciu Ekimu i Makuty, Lord Pająków Śmierci, kontrolowany przez Makutę, zjawił się na wyspie Okoto wraz ze swą hordą Pająków Śmierci, z celem odnalezienia Złotych Masek Mocy oraz Maski Kontroli Makuty i przebudzenia go. Przy pomocy Złotej Maski Pająków Śmierci, rozkazał swoim hordom zaatakować wioski oraz znaleźć maski, Pająki jednak zostały pokonane przez nowo przybyłych na wyspę Toa i pomagających im Obrońców.

LOSS

Lord Pająków Śmierci strzegący wejścia do Miasta Twórców Masek

Po pokonaniu hord, Toa spotkali się przy moście prowadzącym do Miasta Twórców Masek. Po krótkiej kłótni postanowili przejść przez most, jednakże, wejścia do miasta bronił Lord Pająków Śmierci, którego Władcy próbowali pokonać go w pojedynkę. Ten z łatwością zwyciężył każdego z nich, a wtedy Toa ostatecznie połączyli siły i razem udało im się pokonać potwora, zrzucając go w przepaść.

Niedługo potem, Pająki Śmierci odnalazły poległego lorda i zabrały go do swojej podziemnej kryjówki w pobliżu zbiornika wodnego miasta. Tam Lord Pająków Śmierci zaczął regenerować swoje ciało, zamknięty w kokonie.

W międzyczasie, ogromny wąż kontrolowany przez jednego z Pająków Śmierci zaatakował Obrońców i Harvali znajdujących się w grotach w pobliżu miasta. Obrońcom udało się oswobodzić stworzenie, a to zaprzyjaźniło się z Obrońcą Kamienia Nilkuu. Wykorzystując węża jako środek transportu, Obrońcy udali się do kryjówki Pająków Śmierci, by upewnić się, czy ich władca został pokonany.

Po dotarciu na miejsce ujrzeli lorda owiniętego w kokon i otoczonego tysiącami Pająków Śmierci. Wybijając dziury w ścianach i wpuszczając strumienie wody do środka, Obrońcy pozbyli się licznych pająków, podczas gdy ich lord zaczął się przebudzać. Obrońcy użyli wtedy swoich broni do zwalenia sufitu groty, który przygniótł pozostałe Pająki Śmierci oraz ich pana, po czym przedostali się do miasta na wężu.

Cechy i umiejętności

Lord Pająków Śmierci doskonale widział w ciemności i posiadał ostre, jadowite kły. Mógł użyć swojej wielkiej siły do zduszenia oddechu przeciwnika.

Lord był również w stanie używać Złotej Maski Pająków Śmierci, dzięki której wytworzył telepatyczne połączenie między nim a Pająkami Śmierci.

Ponadto, wolał polować w nocy.

Informacje o zestawie

Lord Pająków Śmierci został wydany jako jeden ze średnich zestawów w pierwszej połowie 2015 roku. Zawierał 145 części, w tym Złotą Maskę Pająków Śmierci. Posiadał również funkcję umożliwiającą mu chwycenie i zgniecenie innych figurek.

Artykuł o zestawie 70790 Lord Pająków Śmierci na Legopedii.

Pojawienia

Książki Online Komiksy Multimedia

Powieści

Przewodniki

Animacje

Powieści graficzne

Pudełkowe

Seriale TV

Gry Wideo

Reklamy

Linki zewnętrzne